جمعی از معاونین صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (شنبه) با حجت الاسلام والمسلمین اقای حاج سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند دیدار و گفتگو کردند.
صوت این جلسه جهت بهره برداری منتشر گردید. جهت دانلود بر روی اینجا کلیک نمائید.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند| سید علیرضا عبادی