خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی: در انتقال مفاهیم و حقیقت ها به فرزندان خود موفق نبوده ایم

نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی: در انتقال مفاهیم و حقیقت ها به فرزندان خود موفق نبوده ایم

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با تأکید بر اینکه به صورت کمی و کیفی نسبت به آن فرصت هایی که در اختیار داشتیم، نتیجه گیری نداریم، گفت: حقایقی که وجود دارد را ما نمی توانیم به فرزندان خود منتقل کنیم در حالی که دشمن از آن طرف دنیا این کار را انجام می دهد.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز دوشنبه (۲۳ مرداد) در دیدار با آقای تاریخی، دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی)، گفت: در مجموع به صورت کمی و کیفی در عموم جامعه نسبت به آنچه که داریم و فرصت هایی که در اختیار ما هست، نتیجه گیری نداریم.

 

وی ادامه داد: حقایقی که وجود دارد و همه چیز در اختیار ما نیز هست اما ما در انتقال به فرزندان خود کم می آوریم اما دشمن از آن طرف دنیا این کار را انجام می دهد.

 

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی با اشاره به اینکه سازمان دانش آموزی به نسبت در این امر موفق است، گفت: اما در سایر نهاد ها اینگونه نیست، باید در این امر تجدید نظر شود که چطور است دشمن می تواند دروغ های خود را به ذهن جوانان ما قالب کنند اما ما نمی توانیم راست ها را بگوییم.

 

وی افزود: سال گذشته سر یک دروغی که هرگز اثبات نشد و خودشان با یک افترا بیش از ۱۰۰ نفر از بهترین افراد کشور را شهید کردند، از ضربه های اقتصادی و آتش زدن های بانک و مکان های دیگر نیز بود.

 

نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی در ادامه یادآور شد: در پایان سال و در ماه مبارک رمضان در شرایطی که ایجاب می کرد، رهبر معظم انقلاب اسلامی توصیه ویژه داشتند اما از آن زمان تا حالا هیچ کار موثری انجام نشده و باید به این اقرار کنیم و افرادی که خیانت کردند قبل از هر تنبیه ای خودشان باید این خیانتی که نسبت به مردم کردند از خجالت می مردند اما اینقدر بی تفاوت بودیم که حال آنها دوباره طلبکار هستند.

 

ایشان در پایان خطاب با بیان اینکه نوع انجمن های اسلامی دانش آموزی با قشری است که بسیار موثر هستند، گفت: باید تا جایی که می توانید در توسعه و تعمیق این مسئله کار کنید، آنچه که مهم است سلامت فکری نسل آینده است، امیداوریم پیش از آنی که به دلیل ندانم کاری های ما اتفاقی بیوفتد، قدمی برداریم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *