خانه / تاپ خبر / نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی: جمهوری اسلامی فرزند قرآن است

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی: جمهوری اسلامی فرزند قرآن است

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با تأکید بر اینکه قرآن مانع پیشروی استعمارگران است، گفت: بعد از فروپاشی شوروی مانع بزرگ غرب جمهوری اسلامی است که فرزند قرآن است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز یکشنبه (۲۲ مرداد) در محفل انس با قرآن کریم کارکنان شرکت های تابعه وزارت نیرو در خراسان جنوبی، اظهار کرد: قرآن دارای معجزه های فراوانی است.

وی ادامه داد: یکی از معجزه های قرآن، این است که در طول تاریخ دشمنان اسلام با تمام توان با آن جنگیده اند و هرجا کم آورده اند آن را آتش زده اند اما شاید برخی بگویند این چگونه معجزه ای است؟

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی با اشاره به آیه« فَأْتُوا بِسُورَةٍ مِنْ مِثْلِهِ وَادْعُوا شُهَدَاءَكُمْ مِنْ دُونِ اللَّهِ؛ (دست کم) یک سوره همانند آن بیاورید؛ و گواهان خود را – غیر خدا – برای این کار، فرا خوانید اگر راست می‌گویید»، گفت: قرآن کریم به صورت سند به همه جهان اعلام کرده است که یک کار ساده، بدون جنگ و خون ریزی و مواد اولیه آن نیز الفبا است که دست همه وجود دارد و در طول این ۱۴۰۰ سال همه دانشمندان و ادیبان و امکانات پولی بوده و هست، اگر کسی می تواند یک سوره مثل سوره قرآن بیاورد.

نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی در ادامه یادآور شد: ۱۴۰۰ سال با تشریع اسلام این آیه آمده است که دشمنان با همه امکانات همین کار را انجام دهند، ولی وقتی نمی توانند باید خجالت بکشند، لذا خود این دشمنی ها و قرآن سوزی ها حاکی از شکست است.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی با بیان اینکه دشمنان خیلی حقیر تر از این هستند که قرآن را آتش بزنند تا بتوانند نقشی داشته باشند، درحالی که جز رسوایی سودی ندارد، افزود: دشمنان بسیار مجرب هستند و در مهندسی دشمنی نمره بالایی دارند اما در محاسبه اشتباه می‌کنند همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی برای اغتشاشات سال گذشته دشمن فرمودند.

وی افزود: در زمانی که استعمار بریتانیا بر جهان مسلط بود، به صورت عادی منابع کشور ها را بین خود تقسیم می کرد به نحوی که هرجای بوی نفت می آید جای پای کثیف این کشور ها وجود دارد اما در همان زمان با یک مانع برخورد کردند که آن قرآن است.

امام جمعه بیرجند در ادامه بیان کرد: آن زمان گلدستون در مقابل لرد های بریتانیا ایستاد و گفت قرآن مانع پیشرفت ما خواهد بود ولی نمی توان آن را از میان مسلمانان برداشت اما باید با کار های فرهنگی ارزش آن را میان خانواده ها کم کرد، کاری که در حال انجام است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تشکیلات کمونيستی کار خود غربی ها بود که  قرار بود این کمونیسم مسلمانان را از بین ببرد و بعد شوروی از بین برود و غربی ها به عنوان تنها قدرت جهان باشد در حالی که شوروی از بین رفت اما مانعی بزرگ بر سر راه قرار گرفت و آن فرزند قرآن یعنی جمهوری اسلامی است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *