خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند: مردم خراسان جنوبی در کمک های خیر همواره رتبه برتر را دارند

امام جمعه بیرجند: مردم خراسان جنوبی در کمک های خیر همواره رتبه برتر را دارند

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه برابر گزارشاتی که داده می شود در فعالیت های اجتماعی و کمک های مردمی، مردم خراسان جنوبی در رتبه های اول کشور است، گفت: این مسئله از مظاهر ایمانی مردم استان است.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز پنجشنبه (۱۹ مرداد)دیدار با جمعی از اعضای سازمان های مردم نهاد(سمن) خراسان جنوبی، گفت: عمر میگذرد ولی آن مقداری از عمر برای خود انسان می ماند که در آن کارخیر، گره گشایی و به عبادت پروردگار مشغول بوده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی با اشاره به اینکه عمر همانند یخ های یخ فروش است که سرمایه آن به تدریج از بین میرود، لذا باید این سرمایه را استفاده کرد، اظهار کرد: همه چیز از بین می رود ولی این کارهای خیر از بین نمی رود، هر کار نیک حتی اگر کم باشد یک روزی نتیجه اش را خواهید دید، این فعالیت ها را شاید بتوان گزارش داد اما باطن قضیه را که نمی توان با آمار و ارقام گزارش داد.

 

امام جمعه بیرجند در ادامه بیان کرد: وقتی شما دلی را شاد می کنید و دست ضعیفی را می گیرید از بهترین قرابت های الی الله است، بسیاری از کسانی که به جاهای بالا در پیش خدا رسیدن بخشی از زندگی آنها صرف همین کارهایی که تشکل ها و سمن های مردمی کردند، بوده است.

 

وی افزود: همانطور که آیت الله فاضل لنکرانی گفته بود که برای رسیدن به خدا من به عنوان کارشناس دین بعد از انجام واجبات و ترک محرمات، کار برای مردم انجام دهید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: برابر گزارشاتی که داده می شود در فعالیت های اجتماعی و کمک های مردمی، مردم خراسان جنوبی در رتبه های اول کشور است که این از مظاهر ایمانی مردم است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *