خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مسئله تبلیغ باید به عنوان جدی ترین مسئله قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مسئله تبلیغ باید به عنوان جدی ترین مسئله قرار گیرد

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با تأکید بر اینکه مسئله تبلیغ باید به عنوان جدی ترین قضیه در نظر گرفته شود ، افزود: در صحنه میدانی باید بتوان در مقابل تهاجم دشمن به صورتهای مختلف پاسخ داشت.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز دوشنبه (۲ مرداد) در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج طلاب استان، گفت: طرح جامعی که استعمارگرها از ۴۰۰ سال و مخصوصا در  ۲۰۰ سال اخیر در کشورهای اسلامی برای سلطه بر جهان که از آن به پایان تاریخ تعبیر می شود.

 

وی با بیان اینکه استعبداد حاکمی به هیچ فرد و جریانی و طایفه ای، بعد از آن هیچ فرصت نمی دهد، افزود: آنها در طرح و برنامه شان و در کارشناسیشان و در تلاش برای آن نقطه چیزی کم نگذاشتند و یک مهندسی جامع از نوع آنچه که در اغتشاشات اخیر آقا فرمود :«واقعا از جهت کارشناسی نمره ممتاز دارند».

 

وی گفت: اما در بعضی از محاسبات، مانند خیلی از دیگران دچار اشتباه شد و آن اینکه محاسبات را نباید بسیار در امور مادی محاسبه کرد، حتما زمینه فوق مادی هم دارد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه هدف نهایی سلطه جهانی بوده و هست، اظهار کرد: دنیایی هم که آنها به دو بلوک شرق و غرب تقسیم کرده بودند، دست خودشان بود، کارل مارکس یهودی است اگر به ظاهر در مقابل با بلوک غرب بود اما به تعبیر علامه شهید مطهری:«دو بال مقراض بودند که اسلام را مقراض می کردند»، همینطور بود و امام هم تعبیری داشت که شوروی هم که خودش از طرحش بی خبر بود، «شوروی را هم آمریکا بازی داده است».

 

امام جمعه بیرجند بیان کرد: شاید بتوان گفت که در طرح آنها فروپاشی شوروی یعنی کار تمام بود و سلطه جهانی تمام بود ولی آنچه که آنها به حساب در نیاورده بودند انقلاب اسلامی بود که یک زاویه معنوی و الهی دارد و همه سحر آنها را باطل کرده است و آن ابر قدرت پر آوازه را که به هر گوشه ای از جهان که یک تشر می زد تاقبل از آنکه ناوش به آن سمت حرکت کند امور را به میلشان رقم می زد اما همان ابتدای کار و یا بهتر بگوییم پیش از کار امام فرمود:«ما امریکا را زیر پا می گذاریم».

 

ولی با همه ابزارشان هم شکست خوردند، این جریانات اخیر اعم از آنچه آماده شده و یا آنچه که به اصطلاح خودشان  را آماده می کنند، این ها هم فسادهای آخر قضیه است که یکی پس از دیگری شکست می خوردند.

 

وی با بیان اینکه حوزه های علمیه و مجموعه علماء دین با توجه به توطئه های دشمن باید لحظه به لحظه ی روز را رصد کنند، افزود: ما از خبرنامه و بعضی چیزها که در طراحی دشمن در این بخش ها که نمونه اش را اشاره فرمودند که نشد دشمن سرمایه گذاری می کند، عالم به زمان بودن، زمانها فرصت است، فرصت، زمان محدودی است، قبل از آن جواب نمی دهد، بعد از آن هم نتیجه ندارد، آن لحظه فرصت را شناختن آن مهم است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با تأکید بر اینکه ما امروز در بهترین شرایط هستیم، گفت: کارآمدترین عامل هم در امروز تبلیغات به معنای صحیش چه از نظر کارشناسی، چه از نظر محتوایی، چه از نظر شیوه های کار و چه از نظر انواع شیوه های تبلیغاتی، هنر ی و… ، چرا که دشمنی که در همه گزینه ها شکست خورده است امروز در این قضیه متمرکز است.

 

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از آن روزی که از تهاجم فرهنگی فرمودند، و جایی که از شبیخون فرهنگی فرمودند، و از جایی که از غارت فرهنگی  فرمودند تا مسائل اخیر که مساله تبلیغات و تبیین را از اوجب واجبات و جزو مسائلی که اولویت دارد است اینها یعنی فرصت، یعنی برد و باخت ها در اینجا رقم می خورد.

 

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی گفت: مسئله تبلیغ باید به عنوان جدی ترین قضیه در نظر گرفته شود و در صحنه میدانی بتوانند در مقابل تهاجم دشمن به صورتهای مختلف چه به صورت عینی و عملی و چه به صورت القاعات عقیدتی، فکری، سیاسی پاسخ داشته باشد.

 

وی افزود: توجه به این مقطع خاص و در دو ماه محرم و صفر و ربیع الاولی که در پیش داریم و تعطیلی تابستانی که همزمان هستیم، خیلی کارها و طرح ها را می شود به صورت موثر هم طرحش ریخته شود و هم به اجراء و عمل دربیاید، مردم هم آمادگی را دارند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان متذکر شد: ما نیز منتظر نوآوری های جدید و شیوه های نو و حضور در صحنه مخصوصاً حوزه های علمیه که رهبر انقلای به آن تصریح فرمودند، که کار اصلی حوزه ها است.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *