خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: آخرین حربه دشمنان بی اهمیت کردن قانون در بین مردم است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: آخرین حربه دشمنان بی اهمیت کردن قانون در بین مردم است

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه دشمنان تلاش می کنند به کیفیتی قانون را بی اعتبار کنند، مجری را بی اعتبار کنند، گفت: امروز مساله‌ی جهانی است، یعنی پیروزی ایران، پیروزی اسلام در آینده جهان است و شکست ایران یعنی شکست اسلام در جهان است.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز یکشنبه (۲۶ تیرماه) در دیدار با دیدار با مسئول و جمعی از کارکنان دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران برای استعمارگران زیاد ترس آور نیست، انقلاب های دیگر هم در دنیا شده است و همه آنها هم ماهیتشان را از دست داده است، آنچه که بعدا بیشتر برای‌شان نگران کننده بود، بعد از انقلاب، نظام اسلامی بود، یعنی قانون اساسی، این برایشان سخت است، لذا در تعبیه اینکه قانون اساسی جمهوری اسلامی انجام نشود، برنامه های مختلفی گذاشته‌اند.

 

وی افزود: در این بیش از چهل سال دست به هر کاری از قبیل جنگ نظامی، کودتا و دخالت نظامی، انجام فتنه و ایجاد مشکلات اقتصادی و نفوذ، ترورها و تحریم ها هست، ظاهرش این است که هر کدام از اینها با یکدیگر فرق می کند، هرکدام یک نوع و یک سیستم است، اما باطن همه یکی است.

 

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی بیان کرد: غربی ها از اسم انقلاب و اسلام نمی ترسند، آنچه که برایشان بسیار مهم هست، قانون اساسی که اصل نظام است انجام نشود، حال اگر این توطئه ها و جنگ و اختلافات نبود و در پیروی از فقیه عادل، مسلمانی عمل می کردیم ما با آرمان هایمان فاصله‌ای نداشتیم چون قانون اساسی یک فرمول است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی اظهار کرد:  هرجا انسان فهمیده، مدیر و شایسته ای است، مثل شهید مطهری، شهید بهشتی و شهید باهنر تا شهید حاج قاسم سلیمانی و ۲۵۰ هزار از بهترین ها را ترور و شهید می کنند، چون به وسیله آنها اسلام پیدا و معنا می شود.

 

وی ادامه داد: استعمارگران به هر نحوی تلاش می کنند قانون را در کشور ما کمرنگ کنند، فرق نمی کند به بهانه فتنه ۸۸ باشد، می خواهد به بهانه تخریب شورای نگهبان باشد، می خواهد به بهانه نفوذ در مساله عفاف و حجاب کنند، فرق نمی کند می خواهند قانون را کمرنگ کنند، چراکه فرمول است، اگر چیزی کم یا زیاد شود نتیجه مطلوب حاصل نمی شود.

 

امام جمعه بیرجند در ادامه خاطرنشان کرد: دشمنان تلاش می کنند به کیفیتی قانون را بی اعتبار کنند، مجری را بی اعتبار کنند، انسان ها را بی تفاوت کنند، آنها همین را می خواهند، این عین پیروزی آنها است، اما بیش از هرچیزی بصیرت و هوشیاری برای مردم عزیز ما که همواره بوده، در این مقاطع بیش از هر وقتی حساسیت دارد که اشتباه نکنند، آنها سعی می کنند افرادی را نفوذ بدهند که گاهی داده اند.

 

وی افزود: این که حرف ما نیست اگر رادیو صهیونیسم را استماع کردید، می گویند:«ما جریاناتی داریم در ایران که ذخائر ما هستند» کدام ذخائر صهیونیسم ها در کشور است؟

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی اظهار کرد:اینجاست که بیش از هر چیز هوشیاری است، امام خمینی(ره) توصیه فرمود:« انقلاب رابه دست نا اهلان و نامحرمان نسپارید»، دشمن سعی می کند به نحوی، اجرا و عمل اگر طبق فرمول اسلام باشد که قانون اساسی ما مطابق با آن نوشته شده است و متخصصین فن نوشته اند، آنها از این می ترسند، دولت هایی آمدند و بالاخره با چهره دشمن لبخند زدند، دست در دست گذاشتند، آب خوردن ما را هم به رضایت آنها گره زدند.

 

وی گفت: آنها رخنه های مختلفی دارند،  یعنی کاسب ما باید امین باشد، اما وقتی تحریم بگذارند و وقتی امتیاز بی خود بدهند عده ای را نفوذ دهند و آن فکر انقلابی اش و قانون اخلاقی و اسلامی و حقوقی اش فراموش شود، کم فروشی و گران فروشی و احتکار و دروغ می آید، با اینها که نمی شود اسلام را پیاده کرد، این محصول کار دشمن است.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی گفت: همه گزینه ها را آوردند، اما آنچه که تا به حال اتفاق افتاده است این است که اجمالاپیکره مردم، براساس ایمانی که دارند تا این بخش خوب ایستادگی کردند، اما این کافی نیست، آب را اگر ۵۰ درجه ۷۰ درجه ۹۹ درجه هم حرارت دهید، اینها لازم هست اما کافی نیست چون میکروب باز هم خودش را حفظ می کند و باید از ۱۰۰ درجه بالاتر برود.

 

وی ادامه داد: آنچه که را که به صورتهای مختلف در این گیر ودار بین ایران اسلامی و استکبار جهانی و استعمارگران واقع شده است، مقاومت خوبی است اما کافی نیست، وقتی کافی است که در جهت احصاء و انجام قانون، هم مجریان قانون را اجرا کنند و هم مردم قانون را بپذیرند و در عمل پشتیبانی کنند، خودشان به خود خیانت نکنند، سر هم کلاه نگذارند، دزدی نکنند، دروغ نگویند، تحریف نکنند، بلندگوی بیگانه نشوند، دشمن را ضعیف نشمرند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان کرد: ما با آرمان های خودمان فاصله ای نداریم، این فاصله به خاطر رگه های اجنبی است، حال یکی از این رخنه ها مساله انتخابات است که چقدر دشمن سعی می کند که انتخابات برگزار نشود، چقدر سعی می کند که مردم به انتخابات رغبت نکنند، چقدر تبلیغات می کند! چقدر دروغ می گوید! چقدر فتنه می کند، چقدر سعی می کند که قانون را بی اعتبار کند.

 

وی در ادامه افزود: امروز مساله ای جهانی است، یعنی پیروزی ایران، پیروزی اسلام در آینده جهان است، شکست ایران یعنی شکست اسلام در جهان است، این افسانه نیست واقعیتی است، انسان به عنوان انسان در این انقلاب ذی حق است و اگر من کم کنم و زیاد کنم، با دشمن همصدا شوم، در همه گناهان نسل های این جهان و نسل های آینده شریکم مساله ساده ای نیست تعارف هم نداریم.

 

نماینده مقام معظم رهبری در استان خطاب به کارکنان شورای نگهبان اظهار کرد: خداوند به شما خیر دهد مسئولیت پذیرفتید ولی این مسئولیت ساده ای نیست، این مسئولیتی است که  به عنوان حفظ امانت الهی که دین خدا و آبروی امام صادق علیه السلام است، کارتان را انجام بدهید، شما مالک اشتر هستید، کم بیاورید ابو موسی اشعری هستید.

 

وی افزود: آینده به اقدامات شما بستگی دارد لذا این کار را با هیچ چیزی نمی شود عوض کرد و جابه جا کرد،  گناهی نیست که بگوییم «استغفر الله» وتمام شود، حقوق آینده نسل های جهانی به این گره خورده است، الان هم که کاملا مشهود است، قبلا مشهود نبود، خواص می فهمیدند اما امروز کاملا مشهود است یعنی تنها آنچه که به عنوان عدالت جهانی حرف برای گفتن دارد انقلاب اسلامی است.

 

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی بیان کرد: اینکه آمریکایی ها کارهای جنون آمیز از آنها سر می زند، به این دلیل است که در همه گزینه ها شکست خوردند، آنها شکست خوردند اما ما هنوز پیروز نشدیم وقتی پیروز می شویم که به قانون و مجری قانون اهمیت بدهیم، و خود مجری قانون که دولتی روی کار می آید قانون مند باشد، اما هنوز عده ای کج دار و مریض راه می روند حال اینکه شخص ریاست محترم جمهوری با کارها و اقداماتی که استراحت نمی کند و چقدر هوشیارانه کارهای اساسی می کند که اینها در آینده خودش را نشان خواهد داد، اما همه همراهش نیستند.

 

ایشان در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که به وسیله مردم حزب الله، انتخابات اسفند آینده چنان رقم بخورد که این کسری ها را جبران کند و در جهت تمدن اسلامی راه عملی برداریم، چون دشمن در همه جبهه ها شکست خورده اگر آخرین جبهه را به شکست دشمن ختم کنید، شراط دنیا تغییر می کند، بحث ایران نیست، همانطور که الان هم در حال تغییر است، آنچه که بارها هم رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمود:«پیچ تاریخ است» سرنوشت جهان در آن مطرح است چون پیچ تاریخ است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *