خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: کرامات شهدا در دسترس مردم قرار بگیرد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: کرامات شهدا در دسترس مردم قرار بگیرد

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه کرامات شهدا که دلیل بر کرامت آنان و هم حجتی برای جامعه است باید تنظیم و در دسترس مردم قرار بگیرد، گفت: شهدا راه درستی را انتخاب کردند که دلیل و شاهد دارد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز یکشنبه (۰۷ خرداد) در دیدار با نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: خانواده‌های معظم شهدا کسانی هستند که سرمایه‌گذاری دنیوی و اخروی از خون عزیزانشان برای انقلاب کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: این در حالی است که دشمن در حال افول است اما به همین دلیل تمام تلاش خود را برای تخریب و آسیب‌های فرهنگی جامعه ما می‌زند و از آنچه که از دستش بربیاید کوتاهی نمی‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در ادامه گفت: در چنین موقعیتی علما و روحانیون که  در بنیاد شهید و امور ایثارگران مشغول انجام وظیفه هستند به عنوان پشتوانه فکری، فرهنگی و عقیدتی خانواده شهدا بسیار کار ضروری است.

وی با بیان اینکه کرامات شهدا که دلیل بر کرامت آنان و هم حجتی برای جامعه است باید در قالب‌های کارشناسی شده که برای مردم جاذبه داشته باشد تنظیم شود و به موقع در دسترس جامعه قرار بگیرد، عنوان کرد: شهدا راه درستی را انتخاب کردند که دلیل و شاهد دارد و ثبت کرامات شهدا باید برای آیندگان ثبت شود و در دسترس قرار بگیرد و در افکار عمومی جایگاه اصلی‌اش را پیدا کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *