خانه / تاپ خبر / نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی : موفقیت های دولت سیزدهم در حوزه روابط بین الملل تبیین شود

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی : موفقیت های دولت سیزدهم در حوزه روابط بین الملل تبیین شود

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه موفقیت‌های دولت سیزدهم را باید برای مردم بازگو کرد، گفت: موفقیت های دولت سیزدهم در حوزه روابط بین الملل به ویژه ارتباط با کشورهای مسلمان چون عربستان تبیین شود.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز سه شنبه (۰۲ خرداد) در دیدار با دست‌اندرکاران حج اظهار کرد: بسیاری از مشکلات جامعه امروزی به واسطه فاصله گرفتن از زندگی توحیدی است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه حج یک زیر ساخت برای تمدن نبوی است، بیان کرد: متأسفانه از این زیر ساخت به درستی استفاده نکرده‌ایم، دشمنان ما در عناد و دشمنی خود به صورت تخصصی برنامه‌ریزی می‌کند،دشمنان اسلام با برنامه‌ریزی دقیق توانستند فلسطین و بسیاری از کشورهای اسلامی را با واسطه و یا بی واسطه تصرف کنند.

 

وی افزود: یکی از اهداف دشمن از بین بردن آثار اسلامی است که این آثار علاوه بر جنبه‌های معنوی از حیث اقتصادی، گردشگری و میراث فرهنگی اهمیت دارد، هدف از انقلاب بازگشت به اسلام حقیقی با همه زوایای آن است، هر زائر حج تمتع یک سفیر برای انقلاب اسلامی است و از این جهت ملاقات او با مردم جهان و گفت و گوی با آنان از اهمیت فوق‌العاده ای دارد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با تأکید بر اهمیت خدمت رسانی به زائران بیت الله الحرام اظهار کرد: عوامل حج با کاستن از دغدغه‌های زائران این عزیزان را در رسیدن به اهداف خود یاری می‌کنند، برقراری ارتباط با کشورهای اسلامی و همسایه از جمله کشور عربستان از جمله سیاست‌های خوب دولت است که این موفقیت‌های دولت سیزدهم را باید برای مردم بازگو کرد.

 

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی افزود: پیوند با کشورهای دوست و همسایه دشمن را عصبانی کرده است چرا که از اهمیت این ارتباطات آگاهی دارد، اتفاقاتی چون بازگشت سوریه به اتحادیه عرب و سفر رئیس جمهور به بزرگترین کشور مسلمان یعنی اندونزی نشانه اتفاقات و امیدهای بزرگ است، این مسائل را برای عموم مردم باید بیان کنیم.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *