خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: متن آموزشی جامع برای آگاهی‌بخشی به جامعه تهیه شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: متن آموزشی جامع برای آگاهی‌بخشی به جامعه تهیه شود

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه از اکنون تا سال تحصیلی جدید فرصت است برای اینکه بیانات رهبری در ۱۵رمضان امسال و باقی فرمایشات ایشان تنظیم و به صورت واحد درسی ارائه شود، گفت: باید متن آموزشی جامع و کارشناسی شده برای آگاهی‌بخشی به نسل جوان آماده شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی امروز امروز سه شنبه (۵ اردیبهشت) در دیدار با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با تبریک عید فطر و گرامیداشت پنجم اردیبهشت، سیلی خدا به صورت استکبار اظهار کرد: تبلیغ از مسائل ویژه و اهم روز است و تا ابلاغ مبین نشود حجت تمام نیست.

وی در ادامه بیان کرد: تبلیغ دو اصل دارد یکی درد و دغدغه‌مندی و دیگری طرح و ابتکار عمل است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به دغدغه‌مندی و ابتکار عمل حجت الاسلام راجی در حوزه جهاد تبیین و تبلیغ، عنوان کرد: دشمنان انقلاب و اسلام و انسانیت برای ایجاد هر نوع دروغ و انحراف و جنایتی در جهت مهندسی و تبلیغات نمره ممتاز دارند و طی چند روز در اغتشاشات سال گذشته چندین هزار دروغ منتشر کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دشمن با دروغ‌هایش و غلبه جو تبلیغاتی جامعه را به چالش می‌کشد، افزود: دشمن دروغ و باطل و تحریف را در ذهن فرزندانمان جا می‌زند ولی حقیقت‌ها را نمی‌توانیم بیان کنیم.

وی بیان کرد: در دوران خاندان پهلوی، یک آدم بی‌سواد‌ و شراب‌خوار و دست‌نشانده دشمن در داخل، کارش دزدی بود و حدود ۴۰ هزار قصبه و روستا را تصاحب کرد و زمین‌های بسیاری از ایران را به کشورهای دیگر و بیگانکان واگذار کرد.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه اقدامات جنایتکارانه پهلوی و‌ منافقان را نتوانسته‌ایم برای نسل جوان و آحاد جامعه تفهیم کنیم، گفت: بنابراین هم درد و هم ابتکار عمل لازم است.

وی ادامه داد: در شب ۱۵ ماه مبارک رمضان که شعرا در محضر رهبر معظم انقلاب بود یک بیوگرافی جالبی از استعمارگران و استکبار بیان فرمودند و باید جوانان ما سوابق استکبار و استعمارگران را بدانند که در این ۴۰۰ سال اخیر استعمار چه کردند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه باید با ابتکار به گونه‌ای عمل کرد که ما در آینده این همه ضایعات نداشته باشیم، تصریح کرد: خیلی عجیب است خانم مهسا امینی فوت می‌شود مدعی می شوند او را کشته‌اند به جای اینکه مدعیان زیر سئوال بروند و تعزیر شوند بعد با کمال ناآگاهی جوانان ما راه می‌افتند و حدود ۱۰۰ نفر از بهترین‌ها در اغتشاشات سال قبل به بدترین وجه شهید شدند.

وی ادامه داد: از آن قضیه می‌گذرد اما اکنون هنوز این سئوال باقیست که مهسا امینی را چیکار کردند؟ بعد هم اگر بخواهد چیزی ثابت شود باید در آزمایشگاه و زیرنظر متخصص ثابت شود نه در کف خیابان.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه از اکنون تا سال تحصیلی جدید فرصت خوبی است برای اینکه بیانات رهبری در ۱۵ رمضان امسال و باقی فرمایشات ایشان تنظیم و به صورت واحد درسی ارائه شود، بیان کرد: باید متن آموزشی جامع و کارشناسی شده برای آگاهی‌بخشی به نسل جوان تهیه شود تا دیگر سخن دشمن را باور نکند.

وی بر آگاهی مردم تأکید کرد و افزود: اگر به مردم آگاهی بدهیم دیگر فریب دشمن را نمی‌خورند و تا این مسئله حل نشود ما هر چندی ضایعاتی داریم که نتایج همه زحمات را از کف می‌دهیم.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: باید ابتکاری شود که به این نوع ضایعاتی که برای کشور به وجود می‌آید، پایان دهیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *