خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: آبروی اسلام در گرو انتخابات ها است/ مردم خواهان عدالت هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: آبروی اسلام در گرو انتخابات ها است/ مردم خواهان عدالت هستند

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی با اشاره به اینکه مردم از ما عدالت و اسلام می‌خواهند، گفت: عدالت زمانی به نتیجه می‌رسد که افراد متخصص و متعهد در رأس امور باشند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز یکشنبه (۰۶ آذرماه) در دیدار با رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان، اظهار کرد: جایگاه شما یک جایگاه خیلی ویژه است چراکه سنگینی بار مسئولیت نظامی که بهر حال اسلام را در مقابل استعمار در یک میدان جهانی قرار داده و به تعبیر از همه گزینه ها دشمن علیه اسلام کار میکند.

وی افزود: در هر گوشه این قضایا به گونه ای است که اگر مثل آتش یک شعله کبریت سهل انگاری شود این همه جا را فرا میگیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: دشمن اگر بتواند در جایی نفوذ کند بی تفاوتی ایجاد کرده و میتواند دنیا را بهم بریزد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی عنوان کرد: دشمن چهار هزار اتاق فکر دارد و کوچکترین سهل انگاری از طرف ما ممکن است باعث ایجاد مشکل شود.

وی اظهار کرد: دشمن اگر بتواند مانند سایر مشکلاتی که ایجاد کرده، شورای نگهبان را از ریشه در آورد؛ حالا این کار را که نمیتواند بکند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمن در هر گوشه ای که بتواند نفوذ کند فروگذار نمیکند از ابزار تهمت و دروغ استفاده کرده و فتنه ایجاد میکند.

وی با بیان اینکه امانت شما امانت بزرگی است،افزود: بهانه دست دشمن نباید داد چراکه دشمن از هیچی چیز میسازد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی تصریح کرد: آبروی اسلام آبروی امام صادق (ع) در گروه همین انتخابات ها است ضمن اینکه زندگی، جان، مال، ناموس، استقلال و هستی مردم نیز در گرو همین انتخابات ها است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: بهرحال آنچه را که به عنوان یک نوع آورد این انقلاب به عنوان مردم سالاری آورده ماهیتش با آنچه تو دنیا است خیلی متفاوت است و دشمن میخواهد این نباشد.

وی افرود: جایگاه شما جایگاهی است که به هر میزان که درست عمل کنید و عمل میکنید دقیق، هوشیار و همه جانبه هیچ جهاد و هیچ صواب خیری بالاتر از این نیست که امانت را به اهلش بسپارید.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی عنوان کرد: اما اگر خدای نکرده در هر جایی و هر گوشه ای سستی شد و بهانه ای دست دیگران داد هیچ گناهی بدتر از آن نیست و گناه جن و انس به پایش نوشته میشود چراکه به گمراهی کل جامعه آنچه را که در این انقلاب مطرح است نجات جان بشری از این غول های بیابانی اروپایی آمریکایی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: اگر موفق عمل کنیم و در پای آن سایر موارد موفق عمل شود اینکار خیلی خوب شدنی است.

وی اظهار کرد: الان مشاهده میکنید آثار انقلاب با همه آسیب هایی که طی این چهل سال به ما زدند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی به اظهارات مقامات آمریکایی و اروپایی اشاره کرد و گفت: اینها تاثیرات انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دنیا در حال بیدار شدن است، اظهار کرد: نیروهای مقاومتی که در جای جای این دنیا جانشان را برای حفظ انسانها و ارزشها ایثار میکنند اینها آثار این انقلاب است.

وی با بیان اینکه نهال های امید در دنیا جوانه زده و نشانده شده، گفت: کارها انجام شدنی است و تا حدی هم پیش آمده و این کارهای دیوانگی هم که در این فتنه اخیر انجام شد خودکشی است چراکه میدانند کار از دست آنها در رفته است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی عنوان کرد: به هر جنایتی دست میزنند تا بتوانند از یک سویی به هدفشان برسند اما گذر زمان به نفع اسلام است گذر زمان اضمحلال غرب اروپا و آمریکا است.

نماینده ولی فقیه به جایگاه و حساسیت شورای نگهبان اشاره و بیان کرد: خیلی در این زمینه حساس باشید که الحمدلله هستید.

وی با تاکید بر اینکه مردم خواستار اسلام و عدالت هستند، تاکید کرد: عدالت نمی آید مگر کسانی مدیر باشند که اینها هم معتقد به اسلام باشند هم تخصص در اسلام و علوم دیگر داشته باشند و هم تعهد داشته و پای آن ایستادگی کنند تا امور مردم حل شود.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی افزود: اگر سهل انگاری کنیم و افرادی خارج از ملاک ورود پیدا کنند و امور را به دست بگیرند مانند برخی از دولتهایی که در گذشته آمدند وضعیتی به سر مردم بیاورند که هست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: هشت سال همه امکانات در دست آنها است و یک وزارتخانه برای مسکن چه بحرانی ایجاد میکند این منحصر به وزارت مسکن نیست باقی جاها هم همینطور چون بهر حال سهل انگاری شده است.

وی عنوان کرد: بر اساس قوانین، معیارها، شایستگی ها کار شما بر اساس معیار افراد است و شما نسبت به اینکه چه کسی بیاید یا نیاید وارد نشوید.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *