خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به دانشجویان: پیام اسلام را به جامعه بشری برسانید

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به دانشجویان: پیام اسلام را به جامعه بشری برسانید

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی با تأکید بر اینکه پیام اسلام را به جامعه بشری برسانید، گفت: دشمن در همه جبهه ها شکست خورده و با کارهای جنون آمیزی که انجام می دهد مرگ خودش را زودرس می کند.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز شنبه (۷ آبان) در دیدار با اعضای انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند ضمن تسلیت شهادت مظلومانه زائران حرم حضرت شاهچراغ اظهار کرد: اما دائره تسلیت وسیع تر از این است شما اخبار جهان را ۲۴ ساعت ملاحظه می کنید که این وحشی ها بر سر نوع بشر چه بلایی می آورند. هر جا کشتار، ترور، تخریب و آوارگی است کار روزمره مستکبران جهانی و مزدوران آنان است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به جنایت های غربی‌هایی وحشی در کشورهای افریقایی، یمن، لیبی و سایر کشورها اشاره کرد و گفت: جامعه بشری به حرکت عمومی و ایجاد یک تمدن به معنی صحیحش نیاز دارد، نه یک تمدن صرف صنعتی که دزدها و آدم کش ها مجهز به سلاح شوند.

 

وی ادامه داد: نسل دانشجو، طلبه ها، مسئولان متعهد و علمای وارسته باید شرایط تغییر را در جهان فراهم کنند تا تمدنی که همه قشرها بتواند در سایه آن به کمال انسانی برسند ایجاد شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی با بیان اینکه بی دینی با علم بلای جان بشر است، تصریح کرد: دین بدون علم سر از خرافات در می آورد و دانش بدون دین هم جهان را زندانی بزرگ قرار می دهد که مشاهده می کنید.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه انجمن های اسلامی در مجموعه نسل جدید، جوان و با انگیزه و نیت های پاک خیلی می تواند پیام داشته باشد، گفت: یکی از نشانه های فطرت و عقل که همراه دین و رشد آن به وسیله علم است، سالم بودن فطرت است.

 

وی افزود: جایگاه فطرت به گونه ای است که وقتی می خواهید استدلال کنید باید پایش روی تشخیص فطرت محکم باشد؛ لذا از نشانه های شما یه عنوان یک انسان مسلمان مومن متعهد این است که منطقی، مودب، مستند و مستدل صحبت می کنید اما دشمنان شما که اینگونه نیستند چون قبل از نابودنی خانه های مردم فطرت آنان را بمباران می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: آنها آزادی قانونی نمی خواهند بلکه به دنبل آزادی همراه با لجام گسیختگی هستند بنابر این از بهانه دلسوزی برای خانم امینی و ادعای دروغین حقوق بشر شروع می کند و با این منطق خود بیش از ۴۰ نفر از بهترین های مردم را با آشوبگری در خیابان ها می کشند و چادر از سر زن مسلمان می کشد و اموال عمومی و خصوصی مردم را آتش می زنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی با بیان اینکه عفاف یک اصل برای حفظ حیثیت نوع انسان و ارزش‌های خانوادگی و نسب است و هر جامعه ای از این عدول کند به فساد مبتلا شده اما همه امور حجاب نیست، ادامه داد: دشمن از اینجا شروع می کند که چرا حجاب اجباری است؟ خیلی عجیب است حالا از او باید بپرسید که در کدام کشور قانون آن اختیاری است؟ در حالی که همان کشورهای غربی اگر مردم قانون را رعایت نکنند با شلیک مستقیم آنان را می کشند، پس چرا آنجا حرف از آزادی نمی زنند! بنابراین قانون در همه دنیا اجباری است.

 

وی با اشاره به لجبازی برخی افراد با برداشتن حجاب و قانون شکنی، تصریح کرد: شمایی که دم از تمدن می زنید مسائل اولیه را هم یاد ندارید یا زیر پا می گذارید و پایبند به هیچ قانون و فطرتی نیستید.

 

امام جمعه بیرجند به سوابق زشت اروپا در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: حالا این غربی های وحشی، نسخه حقوق بشر برای دیگران می پیچند!

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان ناپدید شدن هزاران پناهنده در اروپا و کشف گورهای دسته جمعه کودکان مدارس شبانه روزی، افزود: بدتر از این غربی های وحشی، کسانی هستند که به دنبال آنان راه می افتند چون اگر اینها این کار را نکنند اصلا این وحشی ها جرأت نمی کنند جلو بیایند.

 

وی خطاب به دانشجویان و ملت ایران اسلامی، بیان کرد: شما پیام اسلام را به جامعه بشری برسانید جامعه می پذیرید اگر می‌بینید در اربعین حسینی از سراسر جهان به کربلا می آیند اینها معنی می دهد چون شما پایبند علم، عقل هستید و بشر را دوست دارید بنابراین تلاش کنید و بشریت را از آتش غول های بیابانی غربی نجات دهید.

 

امام جمعه بیرجند با تأکید بر اینکه دنیا در حال تغییر است و شما جزو بانیان این تغییر بزرگ در جهان بشریت خواهید بود، خاطر نشان کرد: دشمن در همه جبهه ها شکست خورده و این کارهای که انجام می دهد کارهای جنون آمیز است و مرگ خودش را زودرس می کند.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *