خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مقاومت کشورهای منطقه در مقابل استکبار از برکات انقلاب ایران است / دشمنان در تلاش برای تخریب فرهنگ هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مقاومت کشورهای منطقه در مقابل استکبار از برکات انقلاب ایران است / دشمنان در تلاش برای تخریب فرهنگ هستند

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به آوازه مقاومت ملت ایران در سطح دنیا، بیان کرد: مقاومت کشورهای منطقه در مقابل استکبار از برکات مرکز مقاومت انقلابی ایران اسلامی است و امروز یک مسئله جدی است و در گذر زمان جدی‌تر هم خواهد شد.شمن از همه راه های زمین گیر شده و این محصول فرهنگ مقاومت شماست لذا دشمن امروز بیشتر بر روی تخریب فرهنگ ملت ایران اسلامی تمرکز کرده است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی در دیدار با اعضای ستاد یادواره شهدای شهرستان بشرویه ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت امام صادق علیه السلام و گرامیداشت سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر گفت: فتح خرمشهر همه معادلات نظامی دشمن را خنثی کرد به فرموده حضرت امام خمینی (ره) که فرمود:« خرمشهر را خدا آزاد کرد».

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به فرهنگ مردم شهرستان بشرویه اظهار کرد: فرهنگ مردم شهرستان بشرویه در تاریخ از جهت ایمان،صداقت و دیانت در طول تاریخ جایگاه خاصی دارد و این جایگاه را حفظ کنید.

وی گفت:مردم با فرهنگ شهرستان بشرویه در پای کلمه توحید مقاومت کرند و به شهادت رسیدند در آن تاریخ هم بنده شرف حضور در محضر مردم را داشتم از شهدای آن دوران که هر کدامشان شخصیت ویژه ای داشتند خاطراتی دارم.

 امام جمعه بیرجند  با تأکید بر اینکه بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب حفظ یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، عنوان کرد: تسریع در بزرگداشت شهدا کار با ارزشی است و شهادت هدف نیست بلکه در راه هدف است و هرگز نمی میرد و این مهم است.

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی گفت: دین خدا ناموس خداست و دین آنقدر اهمیت دارد که ولی خدا باید فدای دین بشود چون هدف اصلی دین خداست.

وی ادامه داد: تفکر ایستادگی و مقاومت و دفاع از دین، دشمن را سر جایش می نشاند و بزرگداشت یاد شهدا هم مثل شهادت اثرگذار است و در برخی روایات آمده است کسی که در رزمایش ها و در حال آمادگی برای مقابله با دشمن به فیض بزرگ شهات نائل شود، اجر و پاداشش از شهادت در میدان مبارزه بیشتر است.

نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی گفت: دشمن در طی این ۴۳ سال به تعبیر خودش همه گزینه را روی میزش آورده و در همه صحنه ها با ما جنگیده است و مشاهده می کنید که  با یأس و ناامیدی عقب نشینی کرده است ، این یک مسئله جدی است.

وی با اشاره به آوازه مقاومت ملت ایران در سطح دنیا، بیان کرد: مقاومت کشورهای منطقه در مقابل استکبار از برکات مرکز مقاومت انقلابی ایران اسلامی است و امروز یک مسئله جدی است و در گذر زمان جدی‌تر هم خواهد شد.

 رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با بیان اینکه بشریت گرفتار وحشی های غرب امنیت خود را از دست داده است، عنوان کرد: تا امریکا و انگلیس باشد وضعیت بشر همین است و این مستکبران منشاء جنگ و فتنه در سطح دنیا هستند.

وی در ادامه افزود: دشمن از همه راه های زمین گیر شده و این محصول فرهنگ مقاومت شماست لذا دشمن امروز بیشتر بر روی تخریب فرهنگ ملت ایران اسلامی تمرکز کرده است.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان با بیان اینکه فرهنگ مردم خراسان جنوبی و منطقه بشرویه ویژه است، تصریح کرد: اما ملاحظه کردید که در سال های گذشته که نفوذی ها به نحوی می توانستند ضربه فرهنگی بزنند آماج حملات فرهنگی در منطقه شما بود چون فرهنگ آن پررنگ‌تر بود و آنها هم با صراحت می گفتند ما برای تغییر فرهنگ آمدیم.

امام جمعه بیرجند خطاب به مسئولان شهرستان بشرویه، بیان کرد: امروز هماهنگی قوای سه گانه و مردم و نظام، فرصت طلایی است که توصیه می کنم بیش از هر چیز به فرهنگ و حفظ آن بیاندیشید.

 

وی در پایان گفت: سلام بنده را به همه دوستان و مردم منطقه برسانید، حق هم این بود که حضور پیدا کنم اما توفیق نمی شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *