خانه / دیدارها / امام جمعه بیرجند: خانواده شهید آهنی مصداق حدیث امام موسی ابن جعفر(علیه السلام) هستند

امام جمعه بیرجند: خانواده شهید آهنی مصداق حدیث امام موسی ابن جعفر(علیه السلام) هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: این خانواده آهنی ها از جهت پذیرش این شهادت شجاعانه مصداقی از گفته امام موسی ابن جعفر(علیه السلام) هستند.

 

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی شب گذشته با خانواده معظم شهید هیبت الله آهنی دیدار و‌ رحلت مادر بزرگوار این شهید را به خانواده و وابستگان تسلیت گفتند.

 

وی در این دیدار خطاب به خانواده شهید گفت: با حضور در این جلسه برای بنده روایت موسی ابن جعفر(علیه السلام) تداعی می گردد که در آن حضرت از آخرالزمان خبر می دهند و اینکه از مشرق زمین که ایران باشد و از شهر قم قیام و انقلابی شروع می گردد و مردم را به حق دعوت می کند و مردم نیز به او می پیوندند و قلب هایشان همچون پاره های آهن ستبر است که بادهای تند حوادث، آنان را نمی لغزاند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: وقتی این خانواده معظم شهید را می بینیم و خاطرات شهدای با شهامت، با غیرت و با جرأتشان از جمله رجبعلی آهنی(رحمة الله علیه) را که می شنویم، پی به مصداق روشن حدیث امام موسی این جعفر(علیه السلام) می بریم.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: این خانواده آهنی ها از جهت پذیرش این شهادت شجاعانه مصداقی از گفته امام موسی ابن جعفر(علیه السلام) هستند.

 

وی ادامه داد: این یک اتفاق نیست که جوان و نوجوانی به جبهه و مبارزه حق با باطل علاقه پیدا کرده و راهی شده است، بلکه این ها سبب و علت هایی دارد که مهم ترین آن تربیت خانوادگی است.

 

امام جمعه بیرجند افزود: وقتی در یک خانواده ایمان، ارزش های دینی و رضای خدا مطرح باشد، طبعا فرزندشان نیز اینگونه بزرگ می شود و در واقع تنها یک شخص نیست که مبارزه می کند بلکه مجموعه ای به عنوان عقبه آن رزمنده از جمله پدر، مادر، اقوام و مردم روستا همه تلاش می کنند تا فرد بتواند به صورت ایده آل عمل کرده و به فیض بزرگ و افتخار عظیمی دست پیدا کند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه مرگ برای همه است اما این مرگ انتخابی چیز دیگری است، گفت: اینکه یک فرد، با بصیرت نوع مرگ را انتخاب و تا آخرین لحظه پای آن بایستد سعادت بزرگی است و این افراد حداکثر استفاده را از عمرشان می کنند.

 

انتهای پیام/ط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *