گزارش تصویری/ نشست کارگروه آسیب های اجتماعی شهر بیرجند در محضر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی فروردین ۲۵, ۱۳۹۸ تصاویر دیدگاه خود را بنویسید 1,193 نمایش ها به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، صبح امروز نشست کارگروه آسیب های اجتماعی شهر بیرجند در محضر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی برگزار شد. 1398-01-25 Webmaster