خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند: باید برای حل مشکلات مردم تلاش های بسیار صورت گیرد

امام جمعه بیرجند: باید برای حل مشکلات مردم تلاش های بسیار صورت گیرد

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار نوروزی با مدیرکل و جمعی از کارکنان سازمان زندانهای استان اظهار کرد: برابر گزارشاتی که داده می شود، کوشش سازمان زندان ها و همچنین تلاش علما در جهت ارشاد، راهنمایی و اجرای برنامه های انجام فرائض، حفظ قرآن و معنویات بسیار خوب است، اما باید پرسید که آیا به صورت تخصصی کلاس هایی برای ایجاد انگیزه در زندانی ها تشکیل می شود یا خیر.

 

وی با اشاره به اینکه آنچه بیش از هر چیز می تواند موثر واقع شود، تغییر طرز فکر است، افزود: باید برای حل مشکلات مردم تلاش های بسیاری صورت گیرد.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه پیغمبران ابتدا بر روی افکار مردم کار می کردند، خاطر نشان کرد: شرایط آخرالزمانی به گونه ای است که قدرت فکر کردن را از مردم گرفته اند، برخی ها را به مال و ثروت و برخی ها را به فقر دچار کرده اند لذا باعث شده است تا مردم نتواند به خوبی فکر کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه زندان ها محل بسیار خوب و فرصت ویژه ای است که افراد زندانی می تواند گذشته خود را مرور کرده و به خطاهای خود پی ببرند، گفت: اگر بتوانیم دفع ضرر احتمالی را برای مردم تفهیم کنیم می توانیم جلوی بسیاری از مشکلات را بگیریم.

وی با بیان اینکه در جهت هدایت باید طرح های فنی و علمی برنامه ریزی و اجرا شود، عنوان کرد: باید بر روی علت ها کار کرد و کتاب های مستندی نگاشته و سرمایه گذاری شود زیرا اگر یک انسان به وسیله شما هدایت گردد ارزشش به اندازه آفتابی است که می تابد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد: خیلی از افراد به خاطر مشکلاتی که دیگران ایجاد کرده اند دچار گمراهی شده اند لذا امید است با حضور شما و همچنین علمای گرانقدر درصد زیادی راهشان را پیدا کنند و به نتیجه مطلوب برسند.

 

انتهای پیام/ط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *