خانه / پیام ها / پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پی درگذشت حضرت آیت‌الله سید محمود هاشمی‌شاهرودی  

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پی درگذشت حضرت آیت‌الله سید محمود هاشمی‌شاهرودی  

 

🔲 در پی ارتحال یاور صدیق امام و رهبری استاد گرانقدر آیت‌الله سید محمود هاشمی‌شاهرودی رضوان‌الله‌علیه رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام؛ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در پیام تسلیتی، تأکید کردند: خدمات ارزشمندی از این فقید سعید به نظام مقدس جمهوری اسلامی به یادگار مانده است که هرگز فراموش نمی شود و از باقیات الصالحات ایشان خواهد بود.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

 

ضایعه درگذشت یاور صدیق امام و رهبری استاد گرانقدر آیت‌الله سید محمود هاشمی‌شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام موجب تاثر و تالم فراوان اینجانب گردید.

 

خدمات ارزشمندی از این فقید سعید به نظام مقدس جمهوری اسلامی به یادگار مانده است که هرگز فراموش نمی شود و از باقیات الصالحات ایشان خواهد بود.

 

ارتحال این عالم بزرگوار را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، اعضاء محترم مجلس خبرگان رهبری، اعضاء محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه، شاگردان ایشان، مردم شریف استان خراسان جنوبی و بویژه خاندان مکرم و اعضای وابسته به بیت ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن فقید سعید غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

 

سید علیرضا عبادی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند

سوم دی ماه ۱۳۹۷

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *