خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: دستیابی به مساجد طراز انقلاب اسلامی تسریع شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: دستیابی به مساجد طراز انقلاب اسلامی تسریع شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: به دنبال ایجاد مسجد طراز انقلاب هستیم و از کوچک ترین فرصت‌ها نباید گذشت و برای تحقق این امر باید تلاش و کارهای کارشناسی سریع‌تر انجام شود.به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند و به نقل از تسنیم،  حجت الاسلام والمسلمین عبادی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان اظهار داشت: توفیق در هر امری مرهون نظر کارشناسی تخصصی است که باید وجود  داشته باشد.

وی گفت: خراسان جنوبی باید مستقل در امور مساجد باشد البته نباید از دانش، تجربه و مجموعه اطلاعات جامع جدا شود و همچنان باید به رهنمودهای شما از خراسان بزرگ متصل باشد اما آنچه گاهی در امور مساجد مطرح می‌شود بار سنگینی است  و انجام امور را با مشکل مواجه می‌کند پس بهتر است انجام امور مساجد مستقل بوده و در داخل اتان رسیدگی شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: خراسان رضوی شهرستان‌های بزرگ وپر جمعیتی دارد و مدیریت از راه دور کاری سخت و پر از دغدغه است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی بیان کرد: اگرچه امروز کره زمین به صورت یک دهکده جهانی درآمده اما اهداف همه ما یکی است یعنی جامعه اسلامی باید نقش خود را ایفا کند.

وی گفت: برای رسیدن به مساجد طراز اسلام دیر می‌شود چون دشمن بر اساس شناخت‌هایی که از جامعه دارد در راه باطل تلاش می‌کند اما سیستم جامعه ما بر اساس تقوا است و اداره مساجد از راه دور به تقوا آسیب می‌رساند و باید راهکار پیدا کنیم.

امام جمعه بیرجند اظهار داشت: به دنبال ایجاد مساجد طراز انقلاب اسلامی هستیم و برای رسیدن به آن ضعف‌ها و راهکارهایی داریم که مسئولان مربوطه باید بررسی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: امیدواریم این سفر سبب رشد سریع‌تری این موضوع شود و هرچه زمان سپری کنیم ببشتر عقب می‌مانیم چون در حال حاضر نیز ۴۰ سال عقب مانده‌ایم و برای ایجاد مساجد طراز اسلامی باید سریع‌تر عمل کنیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *