خانه / تاپ خبر / استاندار خراسان جنوبی: شرایط برای اقدامات ویژه حجت الاسلام عبادی فراهم شود

استاندار خراسان جنوبی: شرایط برای اقدامات ویژه حجت الاسلام عبادی فراهم شود

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه باید شرایط را برای اقدامات ویژه حجت الاسلام عبادی فراهم شود، گفت: مردم انتظاراتی از ایشان دارند و باید با کمک هم این انتظارات برآورده شود و همه دستگاههای اجرایی آمادگی همکاری با ایشان را دارند.

به گزارش روابط عمومی دفتر ولی فقیه در خراسان جنوبی به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سید علی اکبر پرویزی امروز (۱۸ مرداد) در شورای اداری استان و مراسم معارفه نخستین نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ضمن تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: باید در جهت ارتقای دین و افکار امام رضا علیه السلام و بزرگان دین تلاش کنیم.

وی با تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین عبادی به نمایندگی ولی فقیه در خراسان جنوبی، افزود: از مقام معظم رهبری به دلیل انتخاب اولین نماینده ایشان در خراسان جنوبی سپاس گذاریم.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: کار سخت را دوره اولی ها دارند همچنین مشکلات و دردسرهای ویژه ای دارند و همه در مسیر استقرار دفتر نمایندگی ولی فقیه تلاش خواهیم کرد و همه مسئولان نیز باید شرایط را برای انجام اموراتی که مردم از حجت الاسلام عبادی فراهم کنند.

وی برای همکاری و پیگیری امور با نماینده ولی فقیه در استان اعلام آمادگی کرد و گفت: باید همه دستگاه های اجرایی تلاش کنند تا مشکلات استان برطرف شود و همه باید تلاش کنند تا اقدامات لازم به خوبی انجام شود.

پرویزی با بیان اینکه باید شرایط را برای اقدامات ویژه حجت الاسلام عبادی فراهم شود، تصریح کرد: مردم انتظاراتی از ایشان دارند و باید با کمک هم این انتظارات برآورده شود و همه دستگاه های اجرایی آمادگی همکاری با حجت الاسلام عبادی دارند.

وی خاطرنشان کرد: حجت الاسلام عبادی با همه مشکلات مردم آشنا هستند و دیگر نیازی به بیان آن نیست و پذیرش این مسئولیت سخت است اما امیدواریم موفق و سربلند باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *