گزارش تصویری/ دیدار ریاست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اردیبهشت ۳, ۱۳۹۸ تاپ خبر, تصاویر دیدگاه خود را بنویسید 1,659 نمایش ها به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، صبح امروز ریاست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی دیدار و گفتگو کرد. ،حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی امام جمعه بیرجند بهداشت بیرجند خراسان جنوبی دانشگاه علوم پزشکی علوم پزشکی نماینده ولی فقیه 1398-02-03 Webmaster