خانه / چند رسانه ای / صوت / صوت / بیانات در دیدار جمعی از طلاب شاغل در ادارات شهرستان بیرجند

صوت / بیانات در دیدار جمعی از طلاب شاغل در ادارات شهرستان بیرجند

جمعی از طلاب شاغل در ادارات شهرستان بیرجند، (‌۲۰ مهر) با حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند دیدار و گفتگو کردند.

صوت این جلسه جهت بهره برداری منتشر گردید. جهت دانلود بر روی اینجا کلیک نمائید.

 

QR Code

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *