صوت / بیانات در دیدار جمعی از طلاب شاغل در ادارات شهرستان بیرجند مهر ۲۰, ۱۴۰۴ صوت دیدگاه خود را بنویسید 16 نمایش ها جمعی از طلاب شاغل در ادارات شهرستان بیرجند، (۲۰ مهر) با حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند دیدار و گفتگو کردند. صوت این جلسه جهت بهره برداری منتشر گردید. جهت دانلود بر روی اینجا کلیک نمائید. http://ebadi-khj.ir/wp-content/uploads/2025/12/14040720دیدار-جمعی-از-طلاب-شاغل-در-ادارات.mp3 1404-07-20 admin