حجت الاسلام و المسلمین حاج سید علیرضا عبادی نماینده معزز ولی فقیه در استان، صبح امروز (شنبه) در جمع کاروان پیاده روی حرم حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام در هیات حضرت علی اکبر علیه السلام مهرشهر، حضور یافت.
صوت این جلسه جهت استفاده علاقه مندان منتشر گردید. جهت دانلود بر روی اینجا کلیک نمائید.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند| سید علیرضا عبادی