خانه / چند رسانه ای / تصاویر / گزارش تصویری / فرمانده و جمعی از کارکنان پایور مرزبانی استان

گزارش تصویری / فرمانده و جمعی از کارکنان پایور مرزبانی استان

فرمانده و جمعی از کارکنان پایور مرزبانی استان صبح امروز ( سه شنبه) حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند دیدار کردند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *