مراسم تجلیل از طلاب برتر مدارس علمیه شهرستان بیرجند امروز (شنبه ۱۰ آبان) با حضور و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین اقای حاج سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی برگزار شد.
صوت این جلسه جهت بهره برداری منتشر گردید. جهت دانلود بر روی اینجا کلیک نمائید.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند| سید علیرضا عبادی