جناب آقای علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش به همراه استاندار خراسان جنوبی و نمایندگان مردم شریف استان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی، و مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، صبح امروز(پنج شنبه) با حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند دیدار کرد.
صوت این جلسه جهت بهره برداری منتشر گردید. جهت دانلود بر روی اینجا کلیک نمائید.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند| سید علیرضا عبادی