خانه / متن بیانات / متن کامل بیانات در قرارگاه راهبری مساجد خراسان جنوبی

متن کامل بیانات در قرارگاه راهبری مساجد خراسان جنوبی

بسم الله الرحمن الرحیم

الهم وفقنا لما تحب و ترضی

با سلام به امام زمان و با درود و روان مقدس رهبر فقید انقلاب و سلام و درود به رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران فرمانده کل قوا رهبر مسلمین جهان و سلام مجدد به محضر شما عزیزان به امید پیروزی نهایی مظلومین عالم مخصوصا فلسطین مظلوم غزه مظلوم لبنان مظلوم اسلام مظلوم بر گرگ های بین المللی

آنچه که ما امروز در مقابلش واقع شدیم ، یک مسئله منتظره هست ، در اخبار در روایات ، احادیث ، به چنین قضیه ای ، هم در روایات اهل تسنن ، هم در روایات اهل شیعه آمده ، که در جریان آخر الزمان و غیره ذالک و اینها ، فلسطین اشغال می شود و یهود در آنجا حاکم بشود

خب از وقتی هم که انقلاب شده که بالاخره تا امروز حدود چهل و شش سال می گذرد ، آن نقطه ی اصلی که به هر حال طرف حساب تفکر صهیونیستی ، که البته شامل عنوان غرب ، لیبرال دموکراسی ، بدترین مواضع علیه مواضع پیغمبران ، حتی تحمیل جنگ هشت ساله ، ملاحظه می کنید امام فرمود که ، بله راه قدس است ، اما راه قدس از کربلا می گذرد ، یعنی آن جنگ هشت ساله ، آن یک مقدمه ای است برای این ، قدس باید آزاد بشود ، این قدس تنها یک سرزمین نیست ، یک حرکت اعتقادی و فرهنگی و فراگیر است که روی جهان تاثیر می گذارد

بنابر این از سویی این مسئله منتظره هست و ما باید از اینکه به اینجا ختم شده خوشحال باشیم ، که دارد نشانه های آخرالزمان یکی پس از دیگری خود را نشان می دهد و ان شاالله به فرج کلی ختم می شود ، یکی این مسئله است که ما باید ازش خوشحال باشیم

دیگری که ما تجربه ی جنگ تحمیلی هشت ساله را داریم ، جنگ هشت ساله یعنی چه؟ یعنی یک جنگ بین المللی علیه ایران ، علیه اسلام ، علیه انقلاب ، یک جنگ معمولی که نبوده ، آن روز هم میگ های شوروی را سر ما می ریخت ، هم سلاح های غربی بر سر ما می ریخت ، هم اعتبارات و کمک های مرتجعین بر سر ما مصیبت بود و شوروی بود صدام بود ، این همه کشورهای مختلفی که همه به جنگ ما [آمدند] این چطور ختم شد؟ با پیروزی ختم شد .

ما که چنین تجربه هایی داریم شما آن تجربه ها را وارد کار خود کنید ، چه کمبود دارید؟ آن تجربه خیلی سرمایه بزرگی است ، از سویی آن روز ما سیم خاردارش را هم نداشتیم و امروز ، الحمدالله با توفیق الهی و تجربیات عملی ، در سطح جهان ، حداقل در سطح منطقه ، حرف اول را می زنیم ، ما چه نگرانی داریم؟!

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که لشکر حضرت صاحب الزمان علیه السلام هستند ، می بینید چه افتخار می آفرینند ، این چه نعمتی است؟!  در همه دنیا نیروهای مسلح را می پرورند برای اینکه مردم را بکوبند و به اهداف و شوم سرمایه داراشان برسند ، هواهای نفسانی شان برسند ، اما در جمهوری اسلامی ملاحظه می کنید که درست به تعبیر امام علی علیه السلام «حُصُونُ‌ الرَّعِیَّة[۱]» ، از حق ، از مردم ، از مستضعفین ، چه نعمتی است که خدا داده؟! این که نعمت کمی نیست !

ما باید ضمن اینکه آن تجربیات را داریم [ و] می آوریم و این شاخصه های پیروزی ، ملاحظه کنید که ، هم در طول این مدت هفتاد ، هشتاد سال ، افتضاحات و رسوایی هایی که دشمنان شما به بار آوردند و بر جهان بر بشر تحمیل کردند ، امروز به رسوایی آنها تمام شده ، آبرو ندارند که

و خلاصه آن هشتاد سال را ، در این دو سال اخیر ، لیبرال دموکراسی پرده برداری کرد که یعنی چه ؟ یعنی یک گرگ درنده سادیس و مریض هیچ قانونی ندارد ، مردم خودشان از آنها بیزارند ، چه شرایط مساعدی است ،! آن کشورهایی که آن روز با ما می جنگند مثل شوروی ، مثل بغداد ، و غیرذالک ، این ها امروز ، در مواضع هم سو هستند ، تا دیگران ، الان ملاحظه می کنید کشورهای مختلف پشتیبانی خود را اعلام می کنند ، مقامات دینی پشتیبانی خود را اعلام می کنند ، موجی از بشارت ، و باز اینها همه به گونه ای اتفاق افتاد ، خدا حکیم است  ما که چیزی نمی دانیم که ، در مردم انتظار وعده صادق سه ، مدت ها بود دیگه ، از چند ماه قبل ، [که] چرا [وعده] صادق سه انجام نمی شود ؟؟ ببین ، خدای حکیم این را در کی قرار داد؟ خدا حکیم این را وقتی قرارداد که مردم جلو آمدند و گفتن که باید حمله کرد ، این پشتوانه مردمی ، که این خیلی سرمایه عظیمی است ، شما می بینید در دنیا علیه اینها چیکار می کنند!

همین چند روز قبل در آمریکا ، دو هزار شهر آمریکا ، تظاهرات کردند و می گفتند این دلقک ترامپ بیرونش کنید ، ببین ، آن چیه این چیه؟

 

حالا شما می خواهید مدیریت کنید ، عرض کردم این که یک فرمولی داده بشود ، که آقا این بهترین فرمول است ، این وحی [منزل است!] نخیر ، شما تجربیات گذشته دارید ، خود شما الحمدالله انسان های دانشمند و مجربید هستید ، نظر دارید ، منتها بنده عرض کردم از یک جا شروع کنید ، بعد پیشنهاد کنید ، انتقاد کنید و و غیره ، تکمیلش کنید

امروز نقص ما چیست؟ نقص ما این است که با همه این سرمایه هایی که اشاره کردم و اونهایی که اشاره نکردم ، که شما بهتر از بنده می دانید ، این سرمایه های عظیم  ، که بیش از همه عنایت پروردگار به لطف حضرت صاحب الزمان علیه السلام است ، ما در این جریانات مختلف ، چه جنگ نظامی بوده ، چه فتنه ها بوده و چه غیر ذالک بوده ، که هر یک از این ها می توانست یک کشور را سرنگون کند ، به عنایت پروردگار ، به توجهات حضرت مهدی علیه السلام ، در همه صحنه ها پیروز درآمدیم ، اینکه ما پیروز در نیامده ایم ، کار خدا بوده ، الان هم کار همان خداست ، منتها ما هم باید خودمان را تنظیم کنیم .

بنابر این بحث تنظیم است، ما کمبود ما چیست؟ ما همه چیز داریم ، کمبود ما چیست؟! کمبود ما شنیدارها و دیدارهای تبلیغاتی ما ، بسیار ضعیف است ، بله واقعا جای تشکر دارد ، یک شیرزن ، در آن شرایط ، اما چرا به آن شیرزن تنها قناعت می کنید ، چرا سخنگوی جبهه جنگ و نظامی را در رسانه های مختلف ، از جمله رسانه ملی ندارید ، آقایان شیرمردها کجا هستند؟ شیرمرد ها کجا هستند؟ که با حماسه صحبت کنند ، پشت تلویزیون نگاه می کنید دو تا با هم حرف می زنند ، عادی عادی ، اصلا انگار نه انگار ، یعنی چه؟ ما با استکبار جهانی تمام دین و تمام و کفر با هم درگیر شدند ، چرا آنطور چرا حماسه حرف نمی زنند ، چرا از همین مجموعه اطلاعات عمومی را به مردم به موقع نمی گویند ، بالاخره مطالبه است ، این درخواست است ، قبلا هم عرض کردم ، بهترین چیز این است که خب ، نماینده محترم سپاه  تشریف دارند ، این را ترغیب کنند ، چرا انواع سرودهایی که ، این که شما می گوید که آقا ، القا کردند که مثلا خیابان پاسداران چنین می شود و تخلیه می شود ، چرا؟ به جهت این که اینها نیست ،کو شنیدارهایی که مردم را شارژ کند؟ کو دیدارهایی که انواع و اقسام صحنه های انسانی ،یا به اصطلاح قلمی ، یا غیره  ، که مردم را سرحال نگه دارد ، مردمی که پیش از همه آمدند جلو در صحنه ، ما اینها را رها کردیم که از توهم بترسد!، این ما مقصر هستیم نه آنها ، تا برسد به مساجد ، برسد سخنرانی ها ، برسد به مسئولین سیاسی نظامی ، خب این صحنه ای که در شهر پیش آمد که، اصلا شایسته مردم خراسان جنوبی و مردم انقلابی ، مردم متفکر ، مردم اندیشمند ، مردم که در کمیت و کیفیت حضور دارند ، چرا ما آنها را تنها گذاشتیم ، مقامات اطلاعاتی ، پیش از این صحنه چه اطلاع داشتند؟  در وقتی این صحنه چه به سمع مردم رساندند؟ گزارش بگیرید ، کار آنهاست ، یک کار اطلاعاتی است ، فرق نمی کند ، آن دیگری مواد مخدر می آورد ، آن مواد منفجره می آورد ، این هم افکار انفجاری می آورد ، چه فرق می کند؟ مقامات سیاسی ،که باید تحلیل های مسائل را ساعت به ساعت به مردم ما تزریق کنند ، القا کنند ، چرا نکردند؟ این مربوط به مردم نیست ، مربوط به مسئولین است .

خب دفتر گفتم کارش را از این شروع کند ، اینجا عیب دارد ، بردارد ، اینجا نقص دارد ، جبران کند ، اینجا پیشنهاد دارد ، اضافه کند ، این تجربه های عظیم را بیاورد وارد صحنه کند ، این جوان های عزیز را ، چه در مسجد ، چه در بسیج ، چه در خیابان ، بابا ما همه چیز امروز دست ماست .

خب من فقط اشاره ای کردم عرض خودم را تمام می کنم ، شما همین ها را همین جا سامان بدهید ، که هر کسی ، کاملا سوالاتشان درست است ، می گویند  با کی تماس بگیریم؟ این موضوع مربوط به چه کسی است ؟ جایش مشخص کنید و از این قبیل

خداوند شماها را حفظ کند صلوات بفرستید

[۱] نهج‌البلاغه، نامه‌ی ۵۳

QR Code

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *