اعضای ستاد هفته بسیج، فرماندهان سپاه انصار الرضا علیه السلام بیرجند و جمعی از بسیجیان، صبح امروز (سهشنبه) به مناسبت آغاز هفته بسیج، با حجت الاسلام والمسلمین حاج سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی دیدار کردند.
آبان ۲۹, ۱۴۰۳ تصاویر دیدگاه خود را بنویسید 251 نمایش ها
اعضای ستاد هفته بسیج، فرماندهان سپاه انصار الرضا علیه السلام بیرجند و جمعی از بسیجیان، صبح امروز (سهشنبه) به مناسبت آغاز هفته بسیج، با حجت الاسلام والمسلمین حاج سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی دیدار کردند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند| سید علیرضا عبادی