خانه / متن بیانات / متن کامل بیانات نماینده ولی فقیه در استان، در دیدار مدیر کل و جمعی از کارکنان سازمان بازرسی خراسان جنوبی

متن کامل بیانات نماینده ولی فقیه در استان، در دیدار مدیر کل و جمعی از کارکنان سازمان بازرسی خراسان جنوبی

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام به امام زمان و با دود به روان مقدس رهبر فقید انقلاب و سلام و درود به رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران رهبر مسلمین جهان و سلام  مجدد به محض شما عزیزان و همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران. خیلی خوش آمدید هم عرض تسلیت دارم بر اساس مصائبی که به وسیله دشمن  بر جهان اسلام و مخصوصا شخصیت‌هایی همچون سید مقاومت قدس سره و سرمایه های بزرگ انسانی که گرفته می‌شود و هم تبریک از جهت اینکه اولاً رسیدن به فیض و فوز شهادت، تبریک دارد. دیگر اینکه آثار خون مظلومانه شهدا بخواهیم یا نخواهیم شکست دشمن را رقم می‌زند. به تعبیری که فرمودند شهید سلیمانی خطرش برای دشمن جنایتکار خیلی بیشتر است تا امیر سلیمانی، سید مقاومت سید حسن نصرالله قدس سره الشریف هم عیناً همین طور است دنیا را به حرکت واداشت و این برای استعمارگر ها خیلی خطرناک تر از وجود زنده اوست و خوش به حالش که «عاش سعیداً و مات سعیداً» و توانست بعد از سی سال رهبری داعیانه به مقام عند ربهم برسد با آرزوی پیروزی نهایی مظلومین عالم و مخصوصاً فلسطین مظلوم غزه مظلوم لبنان مظلوم بر گرگ های بین المللی. خیلی خوش آمدید ان شا الله که موفق باشید.

خب نقش کار و مسئولیت شما آثار مختلفی دارد هم در حفظ منافع مردم هم در حفظ ثبات نظام هم در حفظ سرمای بزرگ مردم که خود مسئولین هستند بالاخره تا زمانی که افراد چه شرایط علمی‌شان و باقی شرایط تجربه‌شان را به دست بیاورند و در یک پست مدیریتی ، ریاستی قرار بگیرند خیلی هزینه می شود آن وقت یکی از نقشه های استعمارگر ها برای هر کشوری از جمله کشور ما فرقی نمی کند، برای اینکه از درون فاسد بشود این است که توسعه فساد مخصوصاً برای مسئولین این طرح و برنامه آنهاست، بنابراین شما در کنار شرایط داخلی که دارید انجام می‌دهید این قضیه هم که حفظ سرمایه کشور و حفظ سرمایه مردم است سالم نگه داشتن و سالم سازی و به هر حال نظارت بر چرخ و پَر دستگاه است که فاسد نشود این بسیار مسئله مهمی است. وقتی می گوییم مهم است خب نخ دو سر دارد به این معنی که اگر انجام بشود برابر اختیارات و برابر قانون، آثار حسنه‌ی آن لازمه اش است،  بنابراین اهمیتش در حفظ منافع و حفظ نظام اسلامی است. اما اگر سهل انگاری بشود و خدای نکرده از ضعف نظارت، کسانی که در شرایط روحی خاصی هستند یعنی در کمین هستند، اگر نظارت بشود خود نگهداری می کنند نظارت نشود به هر حال دست می زنند، آن هم مهم است در بُعد منفی اش که خدای نکرده نتوانند عده ای به خاطر ضعف نظارت فساد ایجاد کنند. و لوازم آن فساد خیلی چیزها است. بالاخره منافع مردم در خطر قرار می گیرد دستبرد به تبدیل قانون در دسترس قرار می گیرد و بیش از همه آثار مخربی است که روی افکار و اندیشه های مردم دارد که احیاناً اگر من و امثال من مشکلی داشته باشیم به حساب ما نمی گذارند و به حساب نظام می گذارند که آثار آن بسیار خطرناک است.

به هر حال تشکر می کنم، هم از دیدار شما استفاده کردم هم از بیانات شما استفاده کردم و هم دعا می کنم که در این امر خطیر که بسیار مسئله مهمی است، بسیار مسئله موثری است نظارت بر چرخ و پَر دستگاه های اجرایی، بسیار مسئله مهمی است. حافظ نظام است، حافظ منافع مردم است، حافض  شخصیت خود مسئولین است بالاخره هم آثار دنیوی دارد هم آثار اخروی دارد و دعا می کنیم که إن‌شاءالله بیش از پیش موفق باشید به برکت صلوات بر محمد و آل محمد.

۱۷/۰۷/۱۴۰۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *