خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: خانواده شهدا مایه افتخار جامعه هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: خانواده شهدا مایه افتخار جامعه هستند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی صبح امروز ( پنج شنبه) در دیدار با خانواده‌های معظم شهیدین  «سید محمد، سید سعید خاتمی وسیدمحمود کاهنی» ضمن عرض تبریک ایام عید غدیر خم و ولادت با سعادت حضرت موسی بن جعفر علیه السلام، گفت: عید سعید غدیر خم پدر بزرگ همه شهداست، لذا شهادت اتفاقی نیست بلکه زیر ساخت لازم دارد و خانواده شهدا مایه افتخار جامعه هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اصولاً وراثت خاندان اهل بیت علیهم السلام شهادت است، افزود: اگر این فرزندان حضرت موسی بن جعفر علیه السلام و امام علی علیه السلام به فیض شهادت و این افتخار بزرگ می رسند ارثی است که از اجداد طاهرینشان رسیده است.

وی افزود:حقانیت اهل بیت علیهم السلام که وارث همه پیغمبران و اوصیای انبیاء هستند و دشمنانشان هم دقیقاً همین تعبیر را دارند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی مطرح کرد: آنچه که امروز اتفاق می‌افتد خبر حضرت موسی بن جعفر علیه السلام است که مردی از قم قیام خواهد کرد و به حق دعوت خواهد کرد و طرفداران او که همین خانواده شهدا هستند مثل پاره‌های آهن این راه را ادامه خواهند داد.

امام جمعه بیرجند در پایان گفت:خوش به حال شما خانواده شهدا که افتخار نسب شریف موسی بن جعفر علیه السلام را دارید و هم افتخار این فدایی در راه انقلاب را دارید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *