خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: دولت و مردم در انقلاب از هم جدا نیستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: دولت و مردم در انقلاب از هم جدا نیستند

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی امروز ( چهارشنبه) در دیدار با دستیار استانداردر امر مردمی سازی دولت و دستیاران فرمانداران شهرستان‌های خراسان جنوبی، گفت:مردم برای اسلام انقلاب کردند و در اولین رفراندوم به انقلاب و اسلام رأی دادند که نه یک کلمه کم نه یک کلمه زیاد.

امام جمعه بیرجند گفت: دشمن دراین ۴۵ سال شدیدترین تهاجمات را برای پیشگیری از تحقق اسلام ، بکار بست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی با اشاره به جایگاه مردم در قرآن، افزود: حاکم مردم خداست، و اینکه یک انسان با همه عشق، فداکاری، از جان و مالش می گذرد و یا در اربعین حسینی حضور پیدا میکند و یا انتظاربرای ظهور حضرت مهدی(عج)می‌کشد دلیل همه اینها اسلام است.

وی افزود: لذا دشمن با کارشناسی نسبت به دشمنی با خدا، انسان و عدالت از هیچ چیز کم نگذاشته است و هدفشان اسلام زدایی و انسان زدایی است.

نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی، گفت: علت اینکه استعماگران هر جا وارد می‌شوند انسان‌های دانشمند، شایسته و خوب را می‌کشند، و ۲۵۰ هزار نفر از مردم ایران، از جمله مطهری‌ها و حاج قاسم ها را ترور می‌کنند، و کسانی همچون بایدن، پادشاه عربستان،رضاخان و صدام  را حاکم می‌کنند، این است که کسی نتواند از لحاظ معرفت و اسلام شناسی، اسلام را در جامعه پیاده کند.

وی افزود: اولین کاری که باید ما انجام بدهیم دشمن شناسی و دوست شناسی است، اما هنور هم عده‌ای عوض رو به قبله رو به انگلیس و آمریکا می‌خوابند و علت اینکه بین انقلاب و آرمان‌های انقلاب فاصله افتاده است همین است.

حجت السلام والمسلمین عبادی گفت: علت این که ما از آرمانهای انقلاب فاصله داریم این است که تحقق هر شیء مشروط به دو شرط است که یکی اقتضا که باید مقتضی باشد و این اقتضا در مردم و جامعه و ملت ما وجود دارد که تشنه حق و اسلام و عدالت هستند و شرط دوم عدم وجود مانع است، فاصله بین ما و آرمان های انقلاب موانع است.

امام جمعه بیرجند بخش عظیمی از موانع نرسیدن به آرمان انقلاب را مربوط به دشمن دانست و بیان کرد:کشور ایران در دست انگلیس و آمریکایی‌ها بود و افراد منحرف امروز با دیکته‌هایی که از بیرون استعمارگران مطرح می‌کنند در جامعه نفوذ پیدا کرده‌اند و در تصمیم سازی و تصمیم گیری‌ها دخالت و اجرا می‌کنند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) توصیه کرد که انقلاب را به دست نامحرم ندهیم،گفت:در این مدت به وصیت امام(ره) عمل نشد و هیچکس هم نمی‌تواند بگوید من مقصر نیستم، هر ایرانی مومن بعد از ۴ سال می‌تواند مسئولی را برای جامعه انتخاب کند و اگر رأی درست می‌داد دچار فتنه‌های سبز و بنفش و غیره  نمی‌شدیم.

وی افزود: دشمن با ترور، جنگ، اعتیاد، بی حجابی و بی عفتی،گران فروشی، دزدی جامعه را از بین می‌برد و همه این کارها برای این است که کشوری نتواند اسلام را پیاده کند چون اگر اسلام در آنجا پیاده شود استعمارگران آنجا جایی برای ماندن ندارند والحمدلله الان هم پیروزی اسلام در سطح جهان مشخص است. و اینکه مردم، دانشجویان و جوانان کشورهای غربی ازحکومت‌های فاسد و ظالم جدا شده‌اند و شعار اسلام و انقلاب که عدالتخواهی است را می‌دهند یعنی با همه اینکه انها این همه سرمایه‌گذاری کردند و همه گزینه‌ها را به میدان آوردند اما آثار شکست در آنها پیدا شد ، همانطور که آثار پیروزی هم پیداست.

امام جمعه بیرجند اظهار کرد: ما به دلیل وجود موانعی نتوانسته‌ایم آرمان‌های انقلاب را پیاده کنیم، هر موقع این موانع را برداشتیم انقلاب محصولش را می‌دهد.

وی بیان کرد: منتظر حرکت‌های بزرگی در جهان باشید به قله‌ها نزدیک شده‌ایم و پیچ و خم‌ها تمام می‌شود و بسیاری از مسائل شفاف خواهد شد، دولت و مردم در انقلاب از هم جدا نیستند چون معیار ما دولت اسلامی همانند دولت شهید رجایی و باهنر است و اقتضای جامعه اسلامی و انقلابی این است.

وی خطاب به دستیاران مردمی سازی دولت گفت : تشکل شما الان برای همین است که اگر دیگران بین دولت و مردم فاصله ایجاد کردند شما آن فاصله را پر کنید و موفق خواهید بود و مردم هم آمادگی دارند ، اگر این فاصله‌ها پر بشود، مردم حرف شنوایی دارند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود:دلیل اینکه دشمنان با همه طرح‌هایشان در مبارزه با ایران اسلامی موفق نشده‌اند این است که در انقلاب اگر ریزش داشته‌ایم از طرف دیگر رویش داشته‌ایم، بنابراین دشمن ناکام مانده است و امروز هم کاملاً آثار شکست دشمن دیده می‌شود و باید آرمان‌های انقلاب با سرعت بیشتری جلو برود چرا که بحث ایران تنها نیست بحث نوع بشراست که از دست این غول‌های بیابانی نجات یابد.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *