خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: ارادت به اهل بیت(‌علیهم السلام) بین‌المللی است و تنها مربوط به شیعه نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: ارادت به اهل بیت(‌علیهم السلام) بین‌المللی است و تنها مربوط به شیعه نیست.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید‌علیرضا عبادی امروز (‌سه شنبه) در دیدار با جمعی از خادمیاران رضوی خراسان جنوبی ضمن عرض تبریک دهه کرامت،و خطاب به آنان گفت: همه مسلمانان و شیعیان و محبان ، منسوب به امام رضا (علیه‌السلام) هستند ولی شما انتساب خاص دارید.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ارادت به اهل بیت(‌علیهم السلام) بین‌المللی است و تنها مربوط به شیعه نیست، افزود: در اربعین امام حسین (علیه‌السلام) شیعه ، سنی،ارمنی، مسیحی،یهودی و زرتشی با حضور خود ارادتشان را ابراز می دارند و نسبت به باقی ائمه هم همینطوراست.
امام جمعه بیرجند با بیان اینکه فضائل اهل بیت (علیهم السلام) آنچنان است که حتی دشمن‌ترین دشمن‌ها یعنی صهیونیست‌ها که بدترین دشمن اسلام و مسلمین و بالاخص شیعه هستند افزود:صهیونیسم درکنارانواع واقسام توطئه‌ها ، برای هر یک از ائمه اثناءعشر (علیهم‌السلام) گروه‌هایی متخصص را تشکیل داده‌اند تا با مطالعه، نقطه ضعفی پیدا کنند و دشمنی خود را ازاین جهت بیشتر کنند، گروهی که مختص کار کردن درباره حضرت امام محمدباقر‌(علیه‌السلام) بود گفتند اگر بخواهیم از روی انصاف صحبت کنیم چنین انسان کاملی در تاریخ نبوده و یا کم‌نظیراست.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی گفت: خدا نعمت را بر همه مخلوقات داده است و با دادن  نعمت ولایت وامامت ، ما پیش خدا خیلی مدیون هستیم و یک امتیاز بالاتر از این نعمت را به شما داده است که باید قدردان و شکر گذار آن باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *