خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: بزرگترین اسوه برای مردم جهان حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: بزرگترین اسوه برای مردم جهان حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی صبح امروز ( دوشنبه) در دیدار با خانم زینب جابر کارشناس و پژوهشگر فعال در حوزه مقاومت، با اشاره به آیه اول سوره کوثر گفت: بزرگترین اسوه برای مردم جهان حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است و این خیر کثیری است که خدای متعال قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دشمنان پیغمبراکرم (ص) آنچه توانستند ظلم کردند و شیعیان اهل بیت و فرزندان پیغمبر را به شهادت رساندند، که این چراغ را خاموش کنند اظهار کرد: از برکت وجود حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها امروز شهر قم مرکزعلم، دین و معارف برای همه دنیا شده است و این چراغ روشن ماند.

امام جمعه بیرجند افزود: امروز بانوان با کمال با همه مشکلات و موانع بزرگی که از استبداد داخلی و در این چند صد سال اخیر استعمار بیرونی بوده ، اما در عین حال دختران فاطمه معصومه، خود را فراموش نکردند یعنی همان رسالت را به دوش دارند

وی گفت: انقلاب اسلامی که به مشیت الهی بوسیله بنیانگذار جمهوری اسلامی حاصل شد آرمان‌هایی دارد که باید پیاده شود و همه انسان‌های سالم کره زمین جذب آن می‌شوند، لذا دشمنان که در دشمنی شان کارشناس هستند به این توجه دارند بنابراین همت آنها در این است که ما را در پیاده کردن اسلام ، کمک به مظلومین ، مبارزه با ظلم و پیاده کردن عدل موفق نشویم و نسخه آنها کارشکنی در رسیدن به آرمان های انقلاب است.
نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی اظهار کرد: باید توجه داشته باشیم در کنار انواع مسئولیت‌ها ازهر فرصتی برای پیاده کردن آرمان‌های انقلاب فروگذار نکنیم.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی یادآور شد: دشمن با تلاش مضاعف و کارهای کارشناسی شده در اتاق‌های فکرشان تاکنون ناموفق بوده‌اند و همانطور که ما در باقی صحنه‌ها پیروز شده‌ایم ، امروز افکار انقلاب اسلامی به افکارعمومی جهان نفوذ پیدا کرده و مشاهده می‌کنید که دشمن به چه رسوایی‌هایی کشیده شده است.
وی در پایان افزود: امروز مردم و دولت‌ها در جهان به دو دسته تقسیم شده‌اند و آن دسته و جمعیتی که منطق عدالت‌طلبی دارند در مقابل با آنهایی که طاغوت و اهل ظلم هستند و بیداری جهانی که حاصل شده است کاملاً پیداست  که برکات زیادی خواهد داشت.
امام جمعه بیرجند گفت: کشورهای متعدد وابسته به بیگانان از ظلمی که به مردم مظلوم غزه، فلسطین،لبنان،عراق، یمن و سوریه می‌شود از این جریان بی‌تفاوت می‌گذرند و فقط تماشاچی هستند و روزی خواهد آمد که از عملکرد خودشان پشیمان خواهند شد و امیدواریم زمینه برای تمدن اسلامی و ظهور مهدی علیه السلام فراهم شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *