خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: جهاد تبیین باید متناسب با نیاز جامعه باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: جهاد تبیین باید متناسب با نیاز جامعه باشد

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی صبح روز ( دوشنبه) در نشست اعضای قرارگاه جهاد تبیین استان،گفت: امروز در شرایط ویژه جهانی قرار داریم و دنیا به دو قطب اسلام به تمام معنی و کفر تمام معنی مواجه شده است.

نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی با بیان اینکه دشمنان از همه ابزار و گزینه‌هایشان درجهت تخریب اسلام استفاده می‌کنند، افزود: ما نیز باید از همه گزینه‌ها در مقابل آنان استفاده و بهره‌برداری معقول و مشروع داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه جهاد تبیین باید متناسب با نیاز جامعه باشد، افزود: برای حل مشکلات جامعه که مربوط به اندیشه، افکار وعقاید است باید متناسب با آن برای هر کدام مطلبی داشته باشیم و بخشی از مسائل که از روی ناآگاهی بر اساس تصورات غلط و القائات دشمن است را شناسایی کنیم و برای مخاطبانمان راه متناسب با آن را بسنجیم.

امام جمعه بیرجند گفت: دشمن با مهارتی که در شیوه تبلیغات دارد واقعیتها را کنار می‌زند و از دروغ محض چهره حق به جانب می‌گیرد که این خود هنراست البته هنر منفی و ما در مقابل آن باید یک هنر مثبت داشته باشیم ، لذا با بهره گیری از زبان هنر، حقایقی که دشمن آنها را تحریف می کند با اولویت و کارشناسی در جامعه تبیین کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: حق و باطل اگر در برابر هم قرار بگیرند حق پیروز است و به تعبیر قرآن کریم « یدمغه » باطل را آسیب می زند اما شرطش این است که ما این‌ها را در کنار هم قرار بدهیم و افراد را در این جهت، انتخابگر قرار بدهیم.

وی با اشاره به انتخابات آینده اظهار کرد: ما باید روی مسائل اصولی که اولویت است از جنبه‌های هنری و مکتوب کار کنیم تا در فروع هم موفق باشیم در حالی که ما موظف به وظایف خود هستیم نتیجه ‌سنجی هم خوب است چرا که گاهی رسیدن به نتیجه وظیفه است و وصول به نتیجه و رسیدن به نتیجه وظیفه است.

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *