خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: تمدن اسلامی رمز نجات بشر است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: تمدن اسلامی رمز نجات بشر است

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه تمدن اسلامی رمز نجات نوع بشر است، گفت: انسان وقتی به تمدن اسلامی دست می یابد که در ساخت و ساز فرهنگی و اندیشه خودش را بسازد و بشر اگر ایمان نداشته باشد قانون را از هر جا سوراخ می کند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی امروز (۲۰ اردیبهشت) در دیدار با فعالان و مسئولان گروه های جهادی بسیج خراسان جنوبی اظهار داشت: تناسب بسیج سازندگی و دهه کرامت را در نظر داشته باشید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: کرامت به معنای بزرگواری و همت است و در مقابل دنائت و پستی قرار دارد و اموری که در این عالم وجود دارد بر اساس سبب و مسبب و علت و معلول است و از آن استثنا نیست.

وی در ادامه بیان کرد: اینکه چگونه کرامت پیدا کرد را باید در هدف از خلقت بیابیم و انسان زمانی می تواند بزرگوار و باهمت باشد که خداپرست باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: انسان را خداوند به خاطر خودش آفریده و حرکت انسان به سوی کمال مطلق است و شرطش این است که بنده غیرخدا نشود و از کسی که بنده پول و مال و شهرت و شهوت شود نمی توان بزرگواری و همت توقع داشت و انسانی که خدا را رها کند، بت و طاغوت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه هفته کرامت سمبل در عبودیت خدا است، گفت: حضرت معصومه(س) اسوه جامعه زنان و امام رضا(ع) اسوه جامعه مردان است.

وی عنوان کرد: کرامت و بزرگواری یک فرهنگ است و این نهضت را خدا پیروز کرد و توانستیم نظام جمهوری اسلامی بر روی یک قانون کارشناسی شده اساسی بریزیم و قدم بعدی برپایی دولت اسلامی است و امام راحل فرمود که انقلاب را به دست نامحرم ندهید.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی ادامه داد: در این زمینه همه مسئول هستند و در انتخابات ملاکی جز انتخاب احسن نباید داشته باشیم و آن چه فاصله بین انقلاب و آرمان های انقلاب ایجاد شده علتش این است که همه در همه جا هوشیارانه عمل نکرده ایم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه گفت: آن دولت به معنای صحیحش که قانون اساسی را پیاده کند وقتی به روی کار می آید که جامعه اسلامی را ایجاد کند و قوای سه گانه مربی مردم هستند و جامعه وقتی می تواند به جایگاه خود برسد که دولت به معنای صحیح قانون اساسی را پیاده کند.

وی افزود: امروز شرایط مساعدی داریم و امیدواریم مشکلات و گره هایی که دیگران چه در داخل و خارج ایجاد کرده اند و چاله هایی که کنده شده است و برجامی را که می خواهند رقم بزنند، برطرف شود و به جامعه اسلامی در راستای تمدن اسلامی دست یابیم.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه انسان وقتی به تمدن اسلامی دست می یابد که در ساخت و ساز فرهنگی و اندیشه خودش را بسازد، ادامه داد: بشر اگر ایمان نداشته باشد قانون را از هر جا سوراخ می کند و در غرب می بینید که هیچ قانونی را نمی پذیرند و این تمدن نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان داشت: فلسطین سمبل مظلومیت است و بشر وقتی به تمدن می رسد که از درون اصلاح شود و در این راستا قانون محترم خواهد شد.

وی در ادامه گفت: تمدن آن چیزی است که بسیج سازندگی به عنوان سمبلش باید تعمیق و توسعه پیدا کند و این نیاز بشر است و یک فرهنگ محسوب می شود و ارزش بسیاری دارد و رمز نجات نوع بشر است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در پایان بیان کرد: با حرص این قارون ها و ظلم این فرعون ها هرگز بشر به تمدن نخواهد رسید و باید شکسته شود و در حال شکسته شدن است و با امید بیشتر و توکل به خدا و نجات نوع بشر کار خود را توسعه دهید و امروز صدای شما را در دانشگاه های غربی می شنوند و گوش می کنند و این آثار انقلاب اسلامی است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *