خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: ارتش جمهوری اسلامی ایران جلوتر از همه در خدمت به مردم است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: ارتش جمهوری اسلامی ایران جلوتر از همه در خدمت به مردم است

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با عزم خدمت به نوع انسان که محبوب خداست در هر حادثه‌ای از سیل و زلزله تا مسائل بهداشتی که برای مردم پیش می‌آید و جلوتر از همه در خدمت به مردم است.

 حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز (۲۸ فروردین) در دیدار با جمعی از فرماندهان ارشد آجا مستقر در استان ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و ضربه‌ای که نیروی‌های مسلح بر پیکر نحس استکبار جهانی و اسرائیل جنایتکار وارد کرد، اظهار کرد: فلسفه نیروهای نظامی و ارتش در دست استعمارگرها سرکوبی مردم است چون بنای آنان بر دزدی و غارت کشورها و خلع ثروت‌های مردمی است.

وی افزود: استعمارگران برای اینکه در میان مردم خیزشی حاصل نشود، ارتش‌های قوی و مجهز ایجاد می‌کنند اما فلسفه آن سرکوبی مردم است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه هدف استعمارگران این است که در پای قدرت مردم اجازه دفاع از حقوق خودشان را نداشته باشند، ادامه داد: اما این درست از نظر هدف مقابل نیروی مسلح و ارتش مکتبی و خدایی است که بنای او خدمت به مردم و نجات جامعه و ایجاد امنیتی است که در سایه آن همه چرخ و پَر جامعه و مردم می‌چرخد لذا در میدان عملی ملاحظه می‌کنید آن روزی که نوکر بی‌سواد و دزد انگلیس یعنی رضاخان پلید ارتش ایجاد می‌کرد مردم را خیلی ساده می‌کوبید و می‌کشت اما وقتی بیگانگان وارد کشور شدند حتی یک تیر هم شلیک نشد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: اما فرزندان این مردم که آن تجربه‌های تلخ را داشتند وقتی امرای وابسته به اجنبی در انقلاب مردمی پای فرار گذاشتند مشاهده کردید که نیروهای مسلح در آن شرایط سرنوشت‌ساز و با خطری که در احتمالات آینده دیده می‌شد اما از همه چیز گذشت و خداوند را انتخاب کرد و در پای امر و رضای پرودگار به خدمت به مردم و دین و اسلام کمر همت بست و خطرها را به جان خرید و در یک چنان شرایط ابهام‌آمیزی از همه چیز دست شست و با نائب امام زمان(عج) حضرت امام خمینی(ره) بیعت کرد و پای این بیعت ایستاد.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: وقتی در قالب‌های مختلف استکبار جهانی از هر سویی وارد شد با عزم و اراده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مواجه شد.

وی با اشاره به اینکه از هشت سال دفاع مقدس تا امروز دشمن با همه توطئه‌ها و گزینه‌های خود با مانع مواجه شد، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران با عزم خدمت به نوع انسان که محبوب خداست در هر حادثه‌ای از سیل و زلزله تا مسائل بهداشتی که برای مردم پیش می‌آید جلوتر از همه در پای خدمت به مردم است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تأکید کرد: این ارتش مکتبی و طیبه مایه افتخار نظام اسلامی است و ارزش این مسائل الهی و خدمت به مردم در قالب اعدام و ارقام نمی‌گنجد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد در شرایط که هر لحظه به ما امید می‌بخشد، صاحب اصلی حضرت ولی عصر(عج) برای تمدن صددرصد اسلامی در پیشوایی این جامعه پرافتخار حضور و ظهور پیدا کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *