خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: سیلی جمهوری اسلامی، تن آمریکا را لرزاند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: سیلی جمهوری اسلامی، تن آمریکا را لرزاند

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه سیلی جمهوری اسلامی، تن آمریکا را لرزاند، گفت: استکبار جهانی و همراهانش علیه استقلال هر ملتی کار می کنند و منحصر به ایران و انقلاب اسلامی نیست و نمی خواهند هیچ جامعه ای مستقل باشد و برای هیچ انسانی ارزش قائل نیستند و جامعه بشری باید دوست و دشمن خود را بشناسد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی در دیدار با فرماندار بیرجند اظهار داشت: سیلی آبداری که نظام جمهوری اسلامی بر صورت استکبار جهانی زد خودش یک عید است تا دیگران حساب کارشان را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: مخصوصا کسانی که اسم اسلام را یدک می کشند، ۵۷ کشور به جز ۶ تا شاهد پرپرشدن کودکان و زنان و ویرانی مساجد و بیمارستان ها بودند و مایه تاسف است و جواب همه آن ها در این سیلی که به استکبار جهانی خورد، خلاصه شده است.

وی با بیان اینکه با سیلی جمهوری اسلامی تن آمریکا لرزید، گفت: آن سازمان مسخره ملل، شورای امنیت، حق کودک، حقوق بشر و قیافه های کاذب دادگاه لاهه سر و تا یک کرباس علیه انسان هستند و برای خود حق ویژه ای قائل هستند که دیگران را قتل و عام کنند و به کشورهای ورود یابند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در ادامه بیان کرد: این ها علیه استقلال هر ملتی کار می کنند و منحصر به ایران و انقلاب اسلامی نیست و نمی خواهند هیچ جامعه ای مستقل باشد و برای هیچ انسانی ارزش قائل نیستند و جامعه بشری باید دوست و دشمن خود را بشناسد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی بر اساس کارشناسی فقه است، افزود: در نظام اسلامی، حاکمیت خود مردم و دولت های تحت نفوذ، بزرگترین مانع برای رسیدن به آرمان های انقلاب هستند و نفوذ این عناصر باعث عقب ماندگی شدند و همه ما مقصر هستیم به جهت اینکه ملاک، رای مردم است.

وی در ادامه گفت: دو عامل بزرگ و خطرناک برای سقوط جامعه مردمی یکی دشمن و یکی هم افرادی است که ترک فعل می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه قانون اساسی بر اساس عدالت و مبارزه با ظلم است، ادامه داد: اگر خودمان عادلانه عمل کنیم و موانع دشمن را کنار بزنیم بین ما و آرمان های انقلاب فاصله نمی افتد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه گفت: کارکنان دولت جمهوری اسلامی که اکثریت آنان صادق هستند، سرمایه های کشور مردم و اسلام محسوب می شوند و اسلام عملی را باید پیاده کنند و اسلام عملی پاسخ دنیا را می دهد.

وی ادامه داد: امروز در دولت سیزدهم انگیزه خوبی است و موانع داخلی و خارجی هم وجود دارد اما اقتضا برای این هدف بزرگ یعنی اقامه عدل، قوی است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان کرد: مردم با همه مشکلات در همه صحنه ها حضور داشته اند و مایه امیدواری است و امروز در فرصت و شرایط خوبی هستیم و ملاحظه می کنید مردم در کشورهای غربی از دولت های ستمگر خود جدا شده اند و خودشان پی برده اند که سیستم های شیاد حکومت های غربی، مکر و غارت و حیله است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان گفت: مردم کشورهای شرق و غرب که به بن بست رسیده اند می خواهند آوای توحید را بشنوند و عدالت را اجرا کنید، مردم شما را خواهند پذیرفت بنابراین شما سرمایه های مردم و انقلاب هستید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *