خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: فلسطین سمبل مظلومیت است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: فلسطین سمبل مظلومیت است

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز صبح (۲۲ فروردین) در خطبه های عبادی سیاسی نماز عید فطر در بیرجند با بیان اینکه تقوای الهی تنها توشه و عامل انتقال از این دنیا به آخرت است، اظهار کرد: امروز عید تقوا و بندگی خدا است و لذا تلاش شود تا این حالت طهارت و تقوا را حفظ کنیم.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم با ایمان و ظلم ستیز ایران در صحنه های مختلف اجتماعی، بین المللی و منطقه ای و به خصوص روز راهپیمایی قدس یک عبادت بزرگ و جهاد در راه خدا است، ادامه داد: امروز کار بشر به جایی رسیده که ظلم و ستم و طاغوت ها دنیا را فرا گرفته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه همه مکتب های مدعی به جز اسلام مواجه با شکست هستند، گفت: قرن ۱۹ و ۲۰ از بدترین قرون دوران تاریخ از نظر ظلم و ستم طاغوت ها است که استعمارگران در قالب لیبرال دموکراسی غرب، دین و خدا را کنار زد و تابع نفس شد و به دنبال سلطه جهانی افتادند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه فلسطین سمبل مظلومیت است اما استعمارگران به همه جهان سلطه پیدا کردند، اظهار داشت: جامعه بشری باید برای پشتیبانی از حق و عدل و مظلوم آمادگی پیدا کنند تا شاهد ظهور حضرت مهدی عجل الله باشیم.

وی با اشاره به اینکه کشورهای غربی منشأ فساد در دنیا هستند، افزود: از اینها انتظاری نیست اما کشورهای به ظاهر اسلامی که باید از مظلومان فلسطین دفاع کنند، به جز چند کشور که براساس ایمان درستی که دارند، علیه ظلم و ظالم قیام می کنند اما حکومت های بیش از ۵۰ کشور اسلامی نوکر کفار هستند و برای اسلام از هر دشمنی بدترند.

امام‌ جمعه بیرجند با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در سال ۴۲ مقدمات آن شروع شد و ۵۷ به پیروزی رسید، افزود: این یک حکمت الهی بود و مقدمات آن در جای خود تنظیم شده بود به طوریکه در روایات و حتی انسان‌هایی که دارای مقام عرفان بودند پیش بینی کرده بودند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه قبل انقلاب، اسلام هیچ پایگاهی نداشت و امام راحل با تشکیل حکومت اسلامی برای اسلام پایگاه مامن ایجاد کرد، خاطرنشان کرد: آگاهی جهانی از آثار دیگر انقلاب اسلامی ایران است که باعث بیداری مردم در کشورهای مختلف دنیا شد و امروز شاهد آن هستیم.

وی با بیان اینکه امروز انقلاب ایران جهان را بیدار کرده است، اظهار داشت: چنانچه انقلاب اسلامی ایران نبود امروز لیبرال دموکراسی غرب بر دنیا مسلط می شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *