خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: جنایت‌های رژیم صهیونیستی نشان از عجز و ناتوانی این رژیم در مواجه با بیداری جهانی دارد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: جنایت‌های رژیم صهیونیستی نشان از عجز و ناتوانی این رژیم در مواجه با بیداری جهانی دارد

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه یکی از مأموریت امام خمینی (ره) بیداری جهانی بود، گفت: امروز شاهد این هستیم که مردم کشورهای اروپایی و آمریکایی از دولت های خود جدا شده اند بنابراین بیداری جهانی امروز نتیجه کار امام است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز سه‌شنبه (۱۴ فروردین) در دیدار با استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی استان اظهار کرد: دنیای امروز که انباشته از سرمایه‌های بزرگ، صنایع و انواع امکانات است که تاریخ نظیر نداشته و قاعدتاً باید خوبی و خوشی انسان‌ها هم بی‌نظیر می‌بود اما برعکس تلخی‌های امروز نیز در تاریخ نظیر ندارد چون جای عدل و امامت در بعد اندیشه و در بعد میدان و عمل خالی است.

وی با اشاره به اینکه این تلخی‌ها در طول تاریخ وجود داشته است، ادامه داد: بعد از پیامبر عقل و امامت از دین حذف و بذر ظلم در جامعه دینی کاشته شد و اکنون محصول آن را می‌بینیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: مرحوم رشید رضا عالم بزرگ مصری می گوید: «یکی از شخصیت های اروپایی گفته بود که اگر می دانستیم معاویه چه قیافه ای داشته، مجسمه طلای او را سر چهار راه های کشورهای اروپایی نصب می کردیم زیرا اگر معاویه جلوی علی را نمی‌گرفت همه دنیا مسلمان می‌شدند و نوبت به ما اروپایی ها نمی‌رسید.»

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی بیان کرد: عدل و عدالت می‌تواند جامعه بشری را مدیریت کرده و به جایگاه مطلوب برساند، باید رهبری جامعه در دست کسانی که امین خداوند و دوستار بشر هستند قرار گیرد اما وقتی رهبری جهان در دست ظالمان باشد، جامعه در تلخی ها قرار می گیرد.

وی افزود: ستمگران جهانی به هیچ قانونی پایبند نیستند، هر چه در جهان وجود دارد جز تزویر، دروغ و بی عدالتی نیست و رهبران فعلی جهان به هیچ قانونی پایبند نیستند، سازمان ملل، دادگاه لاهه، آمریکا و کشورهای اروپایی هیچ قانونی را قبول ندارند و سوابق پلیدی در کارنامه خود دارند که طومار سیاه و سوابق نگین ستمگران جهانی سبب شده تا هر انسانی نسبت به آنها ننگ داشته باشد.

امام جمعه بیرجند اشاره کرد: این ظالمان کسانی هستند که هر کجا انسان پستی بوده بر بهترین انسان‌ها مسلط می‌سازند و در مقابل ارزش‌ها و دین می‌ایستند.

وی ادامه داد: در کار اداری خود تنها به عنوان مسئول اداره کار نکنید و بیش از مسئولیت کار اداری باید مسئولیت بشری و وجدانی در مقابله با گرگ‌های جهانی داشته باشید و به شکل جهادی کار انجام دهید؛ ستمگران عالم برای تسلط تمام دنیا برنامه‌ریزی کرده اند و منظورشان تنها غزه نیست.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی با بیان اینکه این تجربیات تلخ که شاهد آن هستیم خود انگیزه شیرینی بوده که هر کسی در وسع خود در مقابل ظلم و بی عدالتی با عدالت رفتار کند، تأکید کرد: عدل کار بایسته‌ای می‌باشد که اگر انجام نشود ترک فعل است.

وی در ادامه گفت: تا کی می خواهیم بی تفاوت باشیم لذا سال جدید را غیر از کارمندی دولت به عنوان کارمند امام زمان(عج) سر کار بروید چون حاجت امام عصر برقراری عدالت است، هر کس باید به اندازه خودش برای گسترش عدالت در جهان تلاش کند، کسانی که درست و بایسته عمل کنند در دوره آخر زمان ارزش آنها بیشتر از افرادی بوده که بعد از ظهور به این جایگاه دست یابند.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی عنوان داشت: امام خمینی (ره) بعد از حادثه فیضیه در سال ۱۳۴۲ هدف از قیام خود را سه ماموریت عنوان کرد، اولین مأموریت امام تشکیل حکومت اسلامی به عنوان پایگاه مستحکم دین خدا و بندگان خدا بوده که اگر نبود ستمگران به سادترین وجه به دنیا مسلط می‌شدند.

وی تصریح کرد: دومین مأموریت امام (ره) بیداری جهانی بود که امروز شاهد این هستیم که مردم کشورهای اروپایی و آمریکایی از دولت های خود جدا شده اند بنابراین بیداری جهانی امروز نتیجه کار امام(ره) است؛ فرصت بیداری جهانی را نباید از دست بدهیم، متاسفانه با وجود این بیداری هنوز کسانی هستند که رو به قبله انگلیس می خوابند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با تأکید بر امر به معروف و نهی از منکر، خاطر نشان کرد: مسئولان و مدیران هر بخشی موظف هستند که زیرمجموعه خود را دوست بدارند و نگذارند که رشوه بگیرند و خیانت کنند و ترک فعل کنند.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *