خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: کمیته امداد در شرایط سخت تحریم ها نقش موثری داشته است که می تواند جهانی شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: کمیته امداد در شرایط سخت تحریم ها نقش موثری داشته است که می تواند جهانی شود

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه تفکر انقلابی باید جهانی شود، گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) در این شرایط سخت و تحریم ها نقش موثری داشته است که می تواند ارتقا پیدا کند و هدف نهایی این است که مستقل شوند و این نسخه باید جهانی شود.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز (۱۷ اسفند) در دیدار با مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی اظهار داشت: در دنیا حق و باطلی وجود دارد و هرگز این ها آشتی نمی پذیرند مگر زمانی که باطل از صحنه خارج شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: در دوران استعمار این موضوع به عنوان یک اهرم تسلط بر جهان در کنار انواع مسائل عبارت از فقر و بیچارگی و محرومیت مردم، حالت جهانی پیدا کرده است و کار استعمارگران این است، در دوران اسلام هم وقتی مستکبرین مکه و کفار قریش دیدند منافع نامشروعشان در خطر است به قتل و شکنجه و محاصره قرار دادن مسلمانان روی آوردند.

 

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی افزود: آنچه که در دوران استعمار و انواع تحریم ها و محاصره ها می بینید این است که اگر ملتی بخواهد مستقل شود مورد تحریم قرار می گیرد و بدترین نوع استبداد را تحمیل می کنند و کار این ها منطقی نیست و به همین دلیل ایران، یمن و فلسطین را تحریم کردند و ۷۵ سال در فلسطین قتل عام کردند و الان هم طلبکار هستند در حالی که مردم برای نان و آب در مضیقه قرار دارند.

 

وی افزود: آن سازمان مسخره بین المللی و شورای امنیت و دادگستری قضایی لاهه ابزاری برای استبداد و استعمار هستند، نقطه مقابل تفکر استبدادی، دین خدا است؛ دین خدا مربوط به همه انسان ها است و درست است که انقلاب از ایران شروع شده است اما منحصر به ایران نیست و انسان ها باید آزاد شوند و جامعه بشری باید بتواند فکر کند.

 

امام جمعه بیرجند اظهار کرد: این موضوع هزینه دارد اما این هزینه را کسانی به وجود آوردند که بی تفاوت بودند و با همه فشار و گزینه هایی که ۴۵ سال اخیر اجرا کردند، آثار پیروزی برای جامعه بشر در حال ظاهر شدن است و در این برنامه استقلال بشری، نیازهای اولیه روی زمین نماند و به عنوان یک الگو است.

 

وی با بیان اینکه تفکر انقلابی باید جهانی شود، گفت: کمیته امداد در این شرایط سخت و تحریم ها نقش موثری داشته است که می تواند ارتقا پیدا کند و هدف نهایی این است که مستقل شوند و این نسخه باید جهانی شود، امروز در سطح جهان با همه فشارهایی که آوردند آثار شکست بر آنان ظاهر شده است و مردم کشورهای غربی از آنان جدا شده اند و این شکست را باید استعمارگران بپذیرند.

 

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی در پایان خاطرنشان کرد: جهت مستقل شدن افراد باید کمیته امداد توسعه پیدا کند، هر چه آنان تحریم می کنند، کمیته امداد به دنبال خدمت است و از جوانب مختلف برگ برنده پیروزی با جمهوری اسلامی است.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *