خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: اقدامات به موقع سربازان گمنام امام زمان(عج) خطرهای بزرگ را در نطفه خفه می کند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: اقدامات به موقع سربازان گمنام امام زمان(عج) خطرهای بزرگ را در نطفه خفه می کند

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه نقش شما به عنوان سربازان گمنام امام زمان (عج) بسیار موثر است؛ گفت: کارهای شما ممکن است گاهی کم حجم باشد اما پر فایده است، هزینه های بزرگ خطرهای بزرگ را به موقع در نطفه خفه می کند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز (۰۳ اسفند) ضمن عرض تبریک سالروز حضرت مهدی صاحب الزمان (عج)؛ اظهار کرد: از مهم ترین مسائل شناخت زمان است، ما در یک زمان استثنایی قرار گرفتیم که همواره اولیا الله نسبت به آن هشدار داده اند.

وی افزود: آخر الزمان شرایط ویژه ای دارد، امروز نیز سالروز ورود عناصر انگلیس رضاخان پلید که از قزوین حرکت و تهران رو تصرف کردند، جالب اینجاست که در روایات این اتفاق ذکر شده در کتاب بهارالانوار مجلسی دارد که از محمد بن حنفیه از پدرشان امیرالمومنین علی(ع) پرسیدند که آیا این امر یعنی ظهور حضرت مهدی(عج) کی واقع می شود؟ بعد حضرت سری تکان دادند و فرمودند« کجاست ظهور؟ هنوز آن زندیق از قزوین به حکومت نرسیده است، تا حصار شهرها را تغییر دهد و حجاب ناموس را بدرد و بزرگان را خار کند و هر کس با او بجنگد کشته شود و هر که از او فرار کند به چنگ آورد و هر که به او بپیوندد کافر گردد، مردم دو دسته شوند بعضی بر دینشان گریه کنند و بعضی بر دنیاشان.»

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد:  ما در زمانی هستیم که ملاحظه می کنید بر سر بشر چه می آورند؟ به اسم های مختلف از نوع شرقی یا غربی فرق نمی کند، مسئله این نیست که تنها در فلسطین و غزه هفتاد و پنج سال این کار را می کنند، هر جا دست پیدا کنند این بلا را درست می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی با اشاره به اینکه شرایط دنیا و این مظلومین عالم که فلسطین مظلوم سمبل تمام مردم دنیا زیر این فشارهستند که این نظام ظلم نمی تواند بماند و باید تغییر کند، بیان کرد: این ها علائم ظهور است فرض کنید نشانی هایی است اما هیچ کدام کافی نیست، یک علامت است که انقلاب اسلامی به ظهور وصل خواهد شد اما کی وصل خواهد شد، هر وقت خدا بخواهد.

وی در ادامه گفت: یک کاری که مردم باید انجام بدهند، خدا جاهای دیگه وعده نداده فقط یک جا وعده داده که در قران کریم می فرماید« وَعَدَ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا مِنْكُمْ وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَيَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِي الْأَرْضِ كَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِينَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَلَيُمَكِّنَنَّ لَهُمْ دِينَهُمُ الَّذِي ارْتَضَىٰ لَهُمْ وَلَيُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْنًا ۚ يَعْبُدُونَنِي لَا يُشْرِكُونَ بِي شَيْئًا؛ خدا به کسانی از شما بندگان که (به خدا و حجّت عصر علیه السّلام) ایمان آورند و نیکوکار گردند وعده فرمود که (در ظهور امام زمان) در زمین خلافتشان دهد چنانکه امم صالح پیمبران سلف را جانشین پیشینیان آنها نمود، و دین پسندیده آنان را (که اسلام واقعی است بر همه ادیان) تمکین و تسلط عطا کند و به همه آنان پس از خوف و اندیشه از دشمنان ایمنی کامل دهد که مرا به یگانگی، بی هیچ شائبه، شرک و ریا پرستش کنند»

امام جمعه بیرجند ادامه گفت: خداوند خلاف وعده نمی کند؛ خدا وعده کرده اما کار که باید تک تک انسان ها انجام بدهد چون امام نخواهد آمد تا معجزه کند و الا خود پیغمبراکرم(ص) این کار را می کرد، یا ائمه هدی(ع) این معجزه را انجام می دادند، ایمان تنها اعتقاد نیست اگر ایمان تنها اعتقاد می بود که ابلیس اول مومن بود.

وی ادامه داد: خداوند آن هایی را که به هر نحو ایمان آوردند وعده کرده است، به تعبیر دیگه ما منتظر نیستیم امام زمان(عج) منتظر است که ما  برای اجرای حکومت درست بشویم چرا که ظهور نیاز به ایثار دارد که ما تجربه داریم همانچه که در این چهل پنج سال آن هایی که به تعهدشان نسبت به اسلام از جان، زندگی، خانواده و لذت های خود گذشتند.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی در ادامه تصریح کرد: دقیقاً به همان نسبت این نگاه را بر بخشی از جهان نیز حاکم کردند و  این به برکت آن افراد است، نه به عمل افرادی که به دنبال منافع خود هستند، آن شهدا و ایثارگران همچون حاج قاسم هایی که محدود به یکی و دوتا نیست، حاج قاسم سمبل است.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی عنوان داشت: انقلاب اسلامی امروز فراگیر شده است، که نقش شما به عنوان سربازان گمنام امام زمان (عج) بسیار موثر است؛ کارهای شما ممکن است گاهی کم حجم باشد اما پر فایده است، هزینه های بزرگ خطرهای بزرگ را به موقع در نطفه خفه می کند.

وی افزود: امروز ما در شرایط ویژه ای هستیم، امیدواریم که صاحب زمان از ما راضی باشد و ما را به خود ما وا نگذارد و در این جنگ تمام عیار با همه گزینه های حق و باطل خودش ما را هدایت کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *