خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: موفقیت در گرو به کارگیری تخصص و تعهد است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: موفقیت در گرو به کارگیری تخصص و تعهد است

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه وقتی موفق خواهیم بود که بر اساس تخصص ها و تعهدهای نظام که با پشتوانه عقل، وحی و علم تعبیه شده است، گفت: لذا باید این تخصص و تعهد را به کار بگیریم و محصولش را دیگران درو خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز (۲۶ بهمن) در شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی اظهار داشت: اهمیت موضوع را کسانی متوجه خواهند شد که بدانند در انسان شناختی اصولا انسان یک مخلوق فرهنگی است و جماد و نبات نیست که در یک چهارچوب قواعد طبیعت راه خودش را طی کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: بنابراین همه امور انسانی پیوست فرهنگی دارد و انسان خلقتا این گونه است و مشابه آن چیزی که در جهت جسمانی داریم، بُعد انسانی ما هم از وارداتی ساخته می شود که از گوش و چشم  وارد و در دل هضم و جذب می شود.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی اشاره کرد: این قرارداد بر اساس نظام خلقت انسانی است و کتاب و همنشینی که دارد تاثیر می گذارد و تصمیماتی که می گیریم در آینده انسان ها بر اساس آن ساخته می شوند و هر کسی نسبت به مسئولیت خود باید کار خودش را مدیریت کند.

وی افزود: نظام ما نظام عدل و حقوق به معنای واقعی است، وقتی موفق خواهیم بود که بر اساس تخصص ها و تعهدهای نظام که با پشتوانه عقل، وحی و علم تعبیه شده است، آن را به کار بگیریم و محصولش را دیگران درو خواهند کرد، چه بهتر که ما هم به عنوان اجراکننده بدانیم چه می خواهیم انجام دهیم و اگر ندانیم و درست عمل کنیم به همان نتیجه خواهیم رسید.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: مسائل حقوقی و مسائل مختلفی که در دنیا وجود دارد نتیجه تصمیم گیری ها است و این اجتناب ناپذیر است و کاری که می کنیم و حرفی که می زنیم روی نسل آینده تاثیر می گذارد و ای کاش بر اساس راهی حرکت کنیم که کارشناسی پیامبر(ص) باشد و تحت تاثیر فلان شخص و شی و غیره نرویم.

وی در ادامه گفت: شنیداری و گفتارهای خود را کنترل کنیم، شنیداری و دیدارهای خود در جامعه را باید سالم سازی کنیم چرا که مسئول هستیم و باید پاسخگو باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی عنوان داشت: این قوانین از همان ابتدای انقلاب بوده است و مسئولیت هایی که بر عهده دارید را جدی بگیرید و در این دولت مردمی و انقلابی حرکت ها به سوی ارزش ها است اما از قافله بسیار فاصله داریم و خلاف قانون ها را جدی بگیرید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *