خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: شرکت در انتخابات سبب نجات ملت و جامعه بشری است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: شرکت در انتخابات سبب نجات ملت و جامعه بشری است

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز(۱۲ بهمن) در دیدار استاندار خراسان جنوبی، فرماندهان نظامی، انتظامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: انتخابات راه نجات ملت ایران و جامعه بشری است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: هر جایی که در طول انقلاب بر اساس عقل و منطق در انتخابات شرکت کرده‌ایم، دستاورد آن عصبانیت دشمن از ملت ایران بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی با اشاره به اینکه انسان مسئول همه کارهای خود است، انسان‌ها از طریق فطرت، عقل و شرع هدایت می‌شوند و کار دشمن هم ظلم و ستم است لذا برای ستمگر هیچ جایگاهی در سیستم دینی وجود ندارد، افزود: اگر تغییر کنیم زمانه و جامعه نیز تغییر می کند و بهترین تجربه آن انقلاب اسلامی بوده که تاکنون دستاوردهای مختلفی داشته و یا این دستاوردهای در حال انجام است اما تا آرمان های عدالت خواه اسلام فاصله زیادی داریم.

امام جمعه بیرجند در ادامه گفت: هیچ مسئله‌ای به اندازه نقش و اهمیت ولایت فقیه در رهبری جامعه نیست و با پذیرفتن آن برای از بین بردن حکومت‌های ظالم و ستمگر باید اقدام کنیم، وجود ظلم و ستم در جهان و این شرایط فلسطین نشان می‌دهد که که به وظیفه خود در این زمینه به خوبی عمل نکرده‌ایم.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی عنوان داشت: استعمار از ضعف موجود در بین مسلمانان برای ظلم و ستم بر آنها و به راه انداختن جنگ استفاده می‌کند، با وجود مقاومت‌های ملت ایران و تقدیم شهدا در این خصوص، هنوز با آرمان‌های انقلاب اسلامی فاصله داریم و هرچند آرمان‌های انقلاب در دسترس بوده اما برای تحقق آن باید موانع موجود را از بین ببریم.

وی افزود: باید توجه داشته باشیم راه نجات، رشد و تمدن صحیح و وصول انسان به هدف خلقت همان چیزی بوده که انبیاء گفته و به ما نشان داده اند است، هر کجا نکبت و ظلمی حاصل شده به خاطر عدول از راه انبیاء بوده است.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی با بیان اینکه راه انبیاء راهی بوده که نتیجه آن عدالت به معنای تام کلمه در جامعه بشری می باشد و خارج از آن هر چه پیش آید به وسیله خود انسان پیش می آید، افزود: انسان مسوول کار خود بوده چون با عقل و شرع هدایت شده بنابراین محصولی را که درو می کنیم محصول انتخاب جامعه بشری در طول تاریخ است.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی ادامه داد: مشکلات شخصی، خانوادگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و بین‌المللی همه اینها محصول کار ما است، کار دشمن ظلم بوده اما خودمان او را بر خود مسلط کرده ایم در حالی که خداوند به صراحت می گوید ستمگر جایگاهی در سیستم دینی ندارد چون ولایت الله است و هیچ مسئله ای به اهمیمت ولایت و رهبری جامعه نیست.

وی ادامه داد: این موضوع که ولایت طاغوت، بیگانه و استکبار را بپذیریم و از آن میوه شیرین حاصل شود امکان پذیر نیست و در واقع براساس انتخاب خود بشر بوده که بشر گرفتار شده و راه برون رفت عیناً این بوده که محصول کار تاریخی خود را درو می کنیم که خیلی تلخ است.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: این ظلم ها محصول آن بوده که ولایت الله را رها کردند و ولایت طاغوت را پذیرفتند و نتیجه آن که استعمارگرها نیز از این فرصت و ضعف مسلمین استفاده کرده اند، همچنان که در جای جای کشورهای اسلامی ملاحظه می شود همه از دور تماشاگر هستند و اگر همه آنها براساس ولایت الله یک اخم بر دشمن می آوردند کشورهای اروپایی و استعمارگران و صهیونیست ها سرجایشان خشکشان می زد.

وی افزود: براساس اندیشه ناب اسلامی و مقاومت ملت شریف ایران و اهدای این همه شهدا پیش و بعد از پیروزی انقلاب شاهد دستاوردهای بزرگی برای کشور هستیم، اما متأسفانه با آرمان های انقلاب فاصله داریم و با این همه رسوایی استعمارگران وظالمان هنوز عده ای به دنبال آرمان های چپ و راست و لیبرال دموکراسی و کمونیست هستند والا آرمان های انقلاب در دسترس ما بوده اما تحقق هر امری از جمله این مهم مبتنی بر وجود مقتضی و عدم مانع است.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی در ادامه تصریح کرد: اقتضای نظم مقدس جمهوری اسلامی ایران رسیدن به اصول و آرمان های انقلاب اسلامی بوده اما موانعی وجود دارد، با نظر، عمل، سکوت، فریادهای به موقع و با وحدت صحیح براساس آموزه‌های دینی و اسلامی مشکلاتمان برطرف می شود.

وی با اشاره به نقش و اهمیت انتخاباتی که در پیش بوده در بحث نجات ملت ایران و حتی جامعه بشری، گفت: اینکه با چه ملاک هایی رأی دهیم و حضور پرشور و مشارکت حداکثری داشته باشیم بسیار اهمیت دارد، هر جا عاقلانه و موفق و با ملاک و دلیل عمل کرده ایم دستاوردهای داشته که دشمن را نارحت می کند

.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: دشمن حتی یک لحظه نمی خواهد ما برای کشورمان تصمیم بگیریم بنابراین دخالت می کند و به صورت جنگ نرم برایمان تکلیف تعیین می کند اما انتظار این است که با رسیدن به یک رشد همگانی، دشمن قطع امید کند که حتی با یک ایرانی حرف بزند چه برسد به اینکه اذعان بدارد که افرادی در کشور ایران وجود دارند که امیدهایش محسوب می شوند چون هدف دشمن مشخص است.

وی ادامه داد: حقیقت لیبرال دموکراسی غربی آنی بوده که امروز در فلسطین می بینیم و شاهد آن هستیم، در واقع حقیقت آن وجود انسان های حیوان صفتی بوده که اقتصاد در خدمتش قرار گیرد و در ادامه این راه پست از همه چیز استفاده می کند و خوب و بد و قانون معنایی ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی در پایان خاطرنشان کرد: امروز فریاد انسان ها دنیا را پر کرده که از خود ملت های غربی این فریادها بلند است، فطرت مردم، عدالت خواهی و پایبندی به عقل و قانون بوده اما حکومت ها و ولایت های طاغوتی غرب این گونه نمی خواهند.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *