خانه / پیام ها / پیام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به شبکه تربیتی صالحین

پیام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به شبکه تربیتی صالحین

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بعد از تحیت و سلام ؛

این بار پیام به شبکه‌ی تربیتی صالحین جهت ایجاد انگیزه‌ی مقدس عمل به وظیفه در مورد دو انتخاب مهم که در پیش است را به مسابقه هوش در مردمِ هوشمند ما “که در وجدان آگاه و نا خودآگاه همه هست” اختصاص می‌دهم و آن کس که فاقد این درک باشد، بترسد که”أَلا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَ لکِنْ لا یَشْعُرُونَ”.

چند سؤال ؟؟؟

سؤال اول : استعمارگرها که از پانصد سال قبل از اروپای وحشی سر برآوردند و به سرزمین‌های دیگران یورش بردند چه انگیزه‌ای داشتند؟

سؤال دوم : استعمارگرها که در دویست سال اخیر به کشورهای اسلامی و آسیایی وارد شدند چه آثاری باقی گذاردند؟

سؤال سوم : سوابق و شناسنامه‌ی استعمارگران در قاره آمریکا ،در قاره آفریقا و آسیا و شبه قاره هند و ایران عزیز، دقیقاً چه بوده است ؟

سؤال چهارم : قتل و غارت‌ها، وحشی گری‌ها، شکنجه گاه‌ها، بی رحمی‌ها، درندگی‌ها، توسعه بی فرهنگی‌ها، بی‌ناموسی‌ها، اعتیادها، تخریب زیر ساخت‌ها، آوارگی‌ها، جنگ‌های جهانی و جنگ‌های منطقه‌ای ، ایجاد اختلاف‌ها، دین تراشی‌ها، مذهب سازی‌ها، حذف ارزش‌ها، حذف انسان‌های ارزشمند و تحمیل انسان‌های شرور بر ملت‌ها و در نهایت غارت همه‌ی دارایی‌های مادی و معنوی ملت که بخشی از آثار آنها است آیا تمدن شمرده می‌شود؟

سؤال پنجم : آیا از دوران سلطه‌ی غربی‌ها بر ایران عزیز و نفوذ آنها در نظام پادشاهی تا کشتن حدود نیمی از جمعیت آن روز ایران با چراغ خاموش “یتیم خانه ایران” تا سلطه‌ی رضاخان نوکر و فرزند پلیدش و قحطی‌ها و گرسنگی‌ها و انواع کشت و کشتارها و حذف ناموس و حذف عزای امام حسین (علیه السلام) و حذف علماء دین و حذف ارزش‌های انسانی و حذف حقوق ملی با برجسته سازی جشن ۲۵۰۰ ساله تا تصویب قانون کاپیتولاسیون تمدن بوده است ؟

سؤال ششم : با وجود اینکه بعد از انقلاب اسلامی و به جرم استقلال خواهی ملت ایران ،  به قول خودشان همواره از همه‌ی امکانات،  با همه گزینه‌های روی میز در طول ۴۵ سال، از هیچ دشمنی با ملت ایران فروگذار نکردند ، از قتل و شهادت ۲۵۰ هزار نفر از بهترین مردم ما از علامه مطهری تا حاج قاسم عزیز و انواع فتنه‌ها و اغتشاش‌ها و ترویج هرج و مرج و تشویق به قانون‌شکنی و تحریم‌ها ووو، وانگهی در طول این مدت کشورهای غربی پناهگاه دشمنان این ملت و دزدان فراری و منافقان تروریست و بدخواهان این ملت بوده و هست سؤال اصلی این است آنها و عوامل آنها با این شناسنامه ننگین، ترویج می‌نمایند که در انتخابات یازده اسفندماه ۱۴۰۲ ایرانی‌ها شرکت نکنند ،نظر شما چیست؟

از این آیه قرآن استمداد می‌جوییم: « فَلَا تُطِعِ الْكَافِرِينَ وَ جَاهِدْهُمْ بِهِ جِهَادًا كَبِيرًا » و از کفار اطاعت مکن و به این اطاعت نکردن از کفار به جهاد بزرگ و پیروزی بی هزینه دست خواهی یافت.

و می‌گوییم : «به کوری چشم دشمنان اسلام، مردم مسلمان و با ایمان ایران عزیز به عنوان جهاد کبیر در مقابل آن جبهه‌ی کفر، پر شورترین انتخابات را انجام خواهد داد و ثواب و اجرش را به روح سردار سپهبد حاج قاسم عزیز و رزمندگان غزه و فلسطین مظلوم هدیه خواهند نمود.»

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِيزِ الْحَكِيمِ

سید علیرضا عبادی

۸ بهمن ۱۴۰۲

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *