خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: تبیین بالاترین عبادت است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: تبیین بالاترین عبادت است

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با تاکید بر اینکه تبلیغات دشمن زیاد است و نوجوانان و جوانان کم تجربه هستند، گفت: امروز هیچ کاری به اندازه تبیین ارزش ندارد

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز (۲۷ دیماه) در دیدار با آقای «حسین یکتا» راوی دفاع مقدس اظهار کرد: انسان به این دنیا آمده است برای آزمایش در مسیر حق و باطل و این مسئله به صورت روزانه در زندگی تکرار می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: مسئله هدایت و ضلالت چیزی نیست که خداوند در نفع و ضرر آن شریک باشد، سود و زیان متوجه انسان است که نیازمند است، خدا اگر بخواهد همه را یکنواخت به راه حق می آورد اما آن نمره ندارد، جمادات، حیوانات و نباتات راه خود را طی می کنند اما نمره ندارد چراکه در جبر حرکت می کنند.

وی افزود: خداوند طوری قرار داده است که انسان باید حق طلب شود و از آن سو، اگر این را انتخاب کرد بقیه کارها برای خدا است، لذا برای کار کردن مهمترین مسئله سر دو راهی اول است که انتخاب بین راه حق و راه باطل است، در سوره مبارکه حمد آیه « اهْدِنَا الصِّرَاطَ الْمُسْتَقِيمَ » منظور راهی است که در این مسیر، راه راهرو را می برد.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی عنوان کرد: کسی برد خواهد که حقیقت واقعی، امور دست خدا است را درک کند اما آنچه که مهم است اینکه خود را به دست خدا بسپارد، اگر خدایی شود انسان، خدا انسان را در کارهایی که رضای او در آن است می گمارد، لذا تمام مسئله سر دو راهی باطل و حق است.

وی ادامه داد: فتنه ها و مسئولیت های آخرالزمانی با این همه ابزار قوی با همه زمان ها فرق می کند برای همین است که پیامبران و ائمه هدی(ع) در این باره هشدار داده اند، باید در این رابطه شکر خدا را به جا آورد چرا که بهترین و بزرگترین کار خیر هدایت است و شما در این مسئله خدمت می کنید.

امام جمعه بیرجند یادآور شد: امروز هیچ کاری به اندازه تبیین ارزش ندارد، چراکه تبلیغات دشمن زیاد است و نوجوانان و جوانان کم تجربه هستند، ابزار دشمنان با دروغ و تهمت همراه است و کم سن ها در معرض خطراند، لذا باید نسل جوان را از آسیب دشمن حفظ کرد، عبادات هرکدام جای خود را دارد اما هیچ کدام از عبادت ها جای هدایت و تبیین را نمی گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی در پایان خاطرنشان کرد: گذر زمان به نفع اسلام است و مردم دنیا از این همه ظلم بیزار شده اند و پذیرش آنها برای عدالت که روح انقلاب اسلامی است در حال افزایش است و آثار شکست در پیشانی دشمنان نوشته شده است؛ اگر درست عمل شود این دوره به ظهور منجی موعود حضرت ولی عصر(عج) وصل می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *