خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: تنها راه حفظ جامعه، قوی شدن است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: تنها راه حفظ جامعه، قوی شدن است

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با تاکید بر اینکه تنها راه حفظ جامعه این است که قوی شویم تا دشمن جرات نکند که نزدیک شود ، گفت: استعمارگران  اگر جرات داشتند با کودکان و فرزندان ما هم همان کاری را می کرد که با کودکان غزه می کند و فرقی ندارد دشمن، دشمن اسلام و مسلمین است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز (۲۳ دی) در دیدار جمعی از سربازان گردان حضرت علی اکبر(ع) تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی با بیان اینکه عمر چیزی است که می آید و می گذرد، اظهار کرد: اینکه عمر انسان در راه خیر و کمال بگذرد، یک توفیق الهی است و این برکت را در جوانی شما داده و در جایگاهی قرار داده که دژی برای مردم هستید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: دشمن از شما می ترسد و جرات نمی کند که نزدیک شود و اگر جرات داشت با کودکان و فرزندان ما هم همان کاری را می کرد که با کودکان غزه می کند و فرقی ندارد دشمن، دشمن اسلام و مسلمین است.

وی با اشاره به اینکه تنها راه حفظ جامعه، قوی شدن است، ادامه داد: قوت و قدرت شما است که دشمن جرات نمی کند والا می بینید که وقتی یک رخنه ایجاد می شود فاجعه پیدا می کند.

وی عنوان داشت: اروپایی ها از ۲۰۰ سال قبل که پایشان به کشورهای اسلامی باز شده دست به ترور و فساد و قتل و … زده اند و ملاک ما اروپای جمعیتی یا منطقه جغرافیایی نیست بلکه مراد ما حکومت های استعمارگر از جهت فرهنگی و سیاسی و نظامی است و همواره این ها مظلوم کُش هستند.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی ادامه داد: به هر کشوری که پا گذاشتند دست به قتل و غارت زدند و شناسنامه ننگین دارند و قبل از انقلاب در ایران هم ۱۰ میلیون نفر را از گرسنگی کشتند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه گفت: هر جا انسان خوب و مدیر و مدبر و دانشمند و فیلسوفی است را از بین می برند و افرادی همچون رضا پهلوی و صدام را به عنوان نوکر می پرورند و بعد از انقلاب هم ۲۵۰ هزار نفر از بهترین های ما را به شهادت رساندند و اکنون هم ببینید با مردم فلسطین چه می کنند.

وی با بیان اینکه امروز بیداری مردم در سراسر جهان احساس می شود، گفت: جوانان اروپایی از خواب بیدار شده اند و هر روز علیه حکومت های فاسد خود اعتراض دارند و این سرآغازی است که به نفع اسلام خواهد بود و امیدواریم سرآغاز تمدنی باشد که بشر از شر آنان نجات پیدا کند.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *