خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: قوی شدن جمهوری اسلامی ایران مرهون تفکر علامه مصباح‌ها و تلاش حاج قاسم‌ها است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: قوی شدن جمهوری اسلامی ایران مرهون تفکر علامه مصباح‌ها و تلاش حاج قاسم‌ها است

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با تاکید بر اینکه گذر زمان به نفع مردم و پیروزی جبهه حق است، گفت: قوی شدن جمهوری اسلامی ایران مرهون تفکر علامه مصباح‌ها و همراه با آن در صحنه میدانی تفکر و شیوه کار سردار دلها حاج قاسم عزیز و کسانی است که این را تداوم می‌بخشند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز (۱۳ دی) در دیدار با سردار محمدعلی قمی، معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور اظهار کرد: اطلاعات جامع و جالب شما بود و از بهترین کمک به مردم توسعه فکری، بصیرتی و فرهنگی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه گفت: دشمن چه در هجوم مستقیم نظامی و یا هر طریق دیگری که بتواند آسیب می‌زند بنابراین متناسب با هر احتمال ضرری که از جانب دشمن است باید موضعی گرفت که خنثی شود که از مهمترین آن پدافند غیرعامل در زوایای مختلف است.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی، افزود: بعد از ۴۵ سال و این همه توطئه دشمن اگر نظام اسلامی کارآمد نبود، باقی نمی‌ماند به تعبیر آقای پوتین رئیس جمهور روسیه اگر هر یک از این تحریم‌ها بر ایران بر هر کشوری دیگر تحمیل می‌کردند ساقط می‌شد.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی با بیان اینکه جمهوری اسلامی علی رغم همه توطئه‌های دشمنان پا برجا مانده و قوی شده است، در ادامه عنوان کرد: این مهم مرهون تفکر علامه مصباح‌ها و همراه با آن در صحنه میدانی تفکر و شیوه کار سردار دلها حاج قاسم عزیز و کسانی است که این را تداوم می‌بخشند.

امام جمعه بیرجند با تأکید بر اینکه گذر زمان به نفع اسلام و انقلاب است، گفت هدف از اسلام نجات بشر است بحث ایران به تنهایی که مطرح نیست و اکنون می‌بینید که بشر چگونه به بن‌بست رسیده است.

وی بیان کرد: امروز گذر زمان این مسئله را همواره برای اهل جهان می‌کند و آن اینکه راه نجات بشر همان راه اسلام و اتصال به خدا و انقلاب اسلامی ایران است که مردم را از حکومت‌های طاغوتی جدا می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی افزود: امروز در کشورهای غربی که پایگاه انحراف است، مردم از حکومت‌های فاسدشان جدا می‌شوند چون این بصیرت را پیدا می‌کنند که راه صحیح اسلام و انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اعتراض خود یهودیان به رژیم صهیونیستی، عنوان کرد: اینکه مردم دنیا از شرق و غرب در اربعین حسینی به سمت کربلا راه می‌افتند، پیداست که مردم جهان راه خود را یافتند لذا گذر زمان به نفع مردم و پیروزی جبهه حق و ابطال باطل است و این نویدی است که اگر تلاش کنیم به آرمان بزرگ ظهور خواهیم رسید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *