خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: بسیج در هر زمانی که وظیفه را شناخت کارش همان جا است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: بسیج در هر زمانی که وظیفه را شناخت کارش همان جا است

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه اینکه بسیج منوط به یک قشر و طیف خاصی نیست، بیان داشت: بسیج یک تفکر و فرهنگ است که اشخاص، اقوام و اصناف در هر شغل و لباسی دارای این تفکر باشد یک بسیجی است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز (۲۹ آبان) در دیدار با دست اندرکاران گرامیداشت هفته بسیج در خراسان جنوبی ضمن عرض تبریک هفته بسیج و میلاد حضرت زینب کبری(س)، گفت: بسیج یک فرهنگ است و در دو جهت نا محدود است.

وی با اشاره به اینکه بسیج منوط به یک قشر و طیف خاصی نیست، اظهار داشت: بسیج یک تفکر و فرهنگ است که اشخاص، اقوام و اصناف در هر شغل و لباسی دارای این تفکر باشد یک بسیجی است، بسیج در نوع کار نیز محدودیت ندارد، یعنی یک مورد خاص تعریف شده ندارد اگر بخواهیم تعریفی برای آن بیان کنیم انجام وظیفه از هر نوعش است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: بسیج در هرجا که وظیفه را شناخت راست قد می ایستد که یکی از وظایف گاهی مسائل نظامی است که ورود بسیج در جبهه های نظامی معادلات دنیا را عوض کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی با اشاره به آیه «لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِينَ آمَنُوا الْيَهُودَ وَالَّذِينَ أَشْرَكُوا؛ بطور مسلّم، دشمنترین مردم نسبت به مؤمنان را، یهود و مشرکان خواهی یافت »، گفت: گونه های اعجاز قرآن متفاوت و متعدد است که یکی از آنها اخبار غیبیه است، با مکتب انبیاء خیلی دشمنی شده است اما شاخصه های تاریخی نشان می دهد که دشمنی ها از اقوام مختلف در طول تاریخ یا مقطعی بوده و یا تک بعدی بوده است.

وی ادامه داد: اما دشمنی یهود هم مداوم بوده از زمان حضرت موسی(ع) که ناجی قوم یهود از ظلم فرعون بوده بهانه ای بنی اسرائیلی شروع شده و دیگر این که در یک بُعد نبوده که بگوییم جنگ نظامی یا اقتصادی یا اجتماعی باشد، خیر همیشه همه گزینه ها را برای دشمنی داشته و دارند، این را قرآن پیش بینی کرده است.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: یهودیان دین حضرت موسی(ع) را بر اساس منافع خود تحریف کردند و بعدها علیه حضرت عیسی و باقی پیغمبران بنی اسرائیل ظلم کردند، تعداد زیادی پیامبر را کشتند و انگار نه انگار جرمی انجام داده اند و بعدها تحریف هایی در دین مسیح انجام دادند.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی عنوان کرد: آنها تحریف ها را به گونه‌ای انجام دادند، عموامل دیانتی ابزاری برای اهداف مادی آنها می شوند، در یهودیان دین معنی ندارد، آنچه را که امروز به عنوان جامعه رسمی مسیحی مشاهده می کنید، هیچ کدام مسیحی نیستند، در آیات متعدد قرآن کریم در مورد بنی اسرائیل می توانیم بخوانیم.

وی افزود: در روایت داریم که از امام صادق (ع) پرسیدند اگر یک قومی ظلم کند می توان فرزندان آنها را ملامت کرد، ایشان فرمودند، خیر، هرکس مسئول کار خودش است، بعد سوال پرسید که پس چرا خدا بنی اسرائیل را مورد ملامت قرار داده است، امام فرمودند چون خداوند می داند که اینها نسلشان به همان روش گذشتگانشان کارشان ظلم است، در قرآن قومی به جز بنی اسرائیل را اینگونه ملامت نکرده است.

وی تاکید کرد: مغول در یک مقطعی از تاریخ بدترین آسیب را زد، اما هنوز چند نسل از آن عوض نشد، خود فرزندان مغول مروج اسلام بودند، مسجد گوهرشاد مسجد که در جوار حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) را نسل مغولان ساخته است، این علم غیبی قرآن که این نسل که به اختیار خودشان راه ظلمی که گذشتگانشان رفتند را تعقیب می کنند، یهود زمان حضرت موسی(ع) نیز پیامبرشان را اذیت می کردند.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی با بیان اینکه امروز نیز کسانی هستند که در جبهه های سیاسی علیه تعلیمات انبیاء آگاهانه یا نا آگاهانه می جنگند، خاطرنشان کرد: حتی مسلمان ها که بسیاری از سران کشورهای مسلمان بی خاصیتی که مجری دستورات صهیونیست ها هستند، چرا در جلسه ریاض غیر از رئیس جمهوری ایران باقی کشورهای اسلامی موضعی علیه این جنایات گرفته نشد؟

وی افزود: برخی مسلمانان عواملی هستند که صهیونیست ها کاشتند و امروز از سکونتشان استفاده می کنند و بچه های مسلمان را شهید می کنند، دستگاه پاپ و تشکیلات سیاسی مسیحی ابزاری است در دست استعمارگران، قبرهای دسته جمعی که در کانادا پیدا می شود شناسنامه و بیوگرافی غربی ها است.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی گفت: این سفیدپوستان آمریکایی در واقع آمریکایی نیستند بلکه اروپایی هستند و اول سنگ آن‌ها به مردم مظلوم سرخپوست بومی آمریکا خورد و بعد سایر کشورهای مظلوم و حمله‌ به کشورهای بی‌پناه را در دستور کار قرار دادند؛ حدود ۱۰۰ میلیون سرخپوست را کشتند و روی قبرشان تمدن به ظاهر مدرن ایالات متحده آمریکا را ساختند و این شناسنامه آنها است.

وی افزود: اما مسیحیان واقعی نسبت به مسلمین دوست هستند و به عنوان مثال جورج جرداق، ادیب و شاعر مسیحی شیفته حضرت علی(ع) بود، تفکر یهود و صهیونیست به عنوان غده خطرناک و سرطانی جامعه بشری است، امروز چهره صهیونیست و یهودیان با جنایات و کودک‌کشی که در غزه انجام می‌دهند را در سطح دنیا تباه شده و همه عالم به آنان با تنفر نگاه می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی در پایان خاطرنشان کرد: پرده‌برداری از چهره صهیونیست و ایادی آنان در سطح جهان مقدمه‌ای برای نابودی و محو آنان از صفحه روزگار است؛ در حالی که برخی چهره‌های هالیودی از فلسطین حمایت کردند اما هنوز در داخل ایران کسانی هستند که به سمت اسرائیل می‌غلتند آیا وقت آن نرسیده که خود را از ننگ وابستگی به اسرائیل و اینکه بگوید برخی جریانات در ایران ذخایر ما هستند، نجات دهند؟

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *