خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد: جایگاه یافتن خلوص، حقانیت و مواضع جمهوری اسلامی در کشورهای غربی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد: جایگاه یافتن خلوص، حقانیت و مواضع جمهوری اسلامی در کشورهای غربی

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: امروز بعد از ۴۵ سال نظام مقدس جمهوری اسلامی که محصول انقلاب است خیلی شفاف و فروزان در سطح جهان می درخشد و اکنون وقت آن است داخلی هایی که همنشنیان یا تبلیغات بیگانه آنان را گمراه کرده به این حقیقت حق بازگردند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند و به نقل از خبرگزاری شبستان ، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی امروز (۲۸ آبان) در جلسه روحانیت مبارز خراسان جنوبی اظهار داشت: در این ۴۵ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، همان ابتدا صفی از جریانات مختلف وجود داشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم کشور نظام فاسد پهلوی را تحمل نکردند و انقلاب شد، افزود: ناخالصی هایی عمدی و غیرعمدی وجود دارد که معمولا آن هایی که دانش و سیاست لازم را دارند انحرافاتشان عمدی است و پیروان آنان غرض سوء ندارند اما در سوء می افتند.

وی ادامه داد: در این مدت چه ادعاها و مفاسد و گروه ها و فتنه ها و جنگ جدل هایی پیش آمد و هر یک در جای خودش نگران کننده بود اما شر مطلق نبود بلکه خیری هم به دنبال داشتند عبارت از این تجربه میدانی یک تصفیه پیش آمد.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی عنوان کرد: خیلی از جاها برای مردم شبهه ناک بود چرا که آنان جایی دام خود را پهن می کردند که توی انتخابات لغزش گاه بود و افرادی به این دام افتادند و هشت یا ۹ ماه در تردید بودند و جریان فتنه ۸۸ پیش آمد و بعدها ۹ دی آمد و قضیه را تصفیه کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: وقتی که آن عده خاص مدعی به امام حسین(ع) اهانت کردند و انتخابات بهانه بود و نظام را نشانه گرفته بودند باید از این دام خلاص می شدند اما این اتفاق رخ نداد.

وی با اشاره به اینکه امروز شاهد جریانات بین المللی در مسئله حق و باطل و ظالم و مظلوم هستیم، افزود: بعد از ۴۵ سال آیا هنوز هم ابهام وجود دارد که جریاناتی درست می گفتند و کدام غرض مند و کدام خالص بود و اکنون فصلی حاصل شده است که به تعبیر خاکستری ها یا افراد شبهه ناک می کنند و واکنون وقت بیداری همه خاکستری ها است.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی در ادامه گفت: باید از این فرصت اتمام حجت و تبلیغ استفاده کرد و به تبیین این مسئله پرداخت که از عظمت انقلاب این است که همه ریزش ها خودشان مشکل داشتند و انقلاب مشکل نداشته و روسفید در آمده است به گونه ای که در کشورهای غربی آن قدر خلوص و حقانیت و مواضع جمهوری اسلامی جایگاه یافته است که سلبریتی های آنان هم چفیه بسیجی به گردن می اندازند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: امروز بعد از ۴۵ سال نظام مقدس جمهوری اسلامی که محصول انقلاب است خیلی شفاف و فروزان در سطح جهان می درخشد و اکنون وقت آن است داخلی هایی که همنشنیان یا تبلیغات بیگانه آنان را گمراه کرده به این حقیقت حق بازگردند و حیف است که در داخل،عده ای باشند که در خواب غفلت به سر می برند.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی ادامه داد: امروز فرصتی به وجود آمده که هم از خاکستری ها دعوت شوند و هم از افرادی که در جریانات سالم هستند تا اشتباه نکنند و بعد از این همه حجت الهی از نظر عقل و نقل و میدان و تجربه امروز برای اینکه وحدت باشد و به نتایج برسیم و باز اشتباهاتی موجب تسلط افراد مشکوک بر سرنوشت مردم نشود، افرادی که در جریانات سالم هستند پلاک ها را مشخص کنند.

وی در ادامه گفت: بر اساس ملاک و ضوابط و قانون و عقل و نقل کاری کنیم که همه یک حرف بزنیم و جایی برای دشمن باقی نماند و بعد از ۴۵ سال بد است که سلیقگی و به نفع اشخاص صحبت کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه آزمون و خطا دیگر کافی است، افزود: نباید دیگر خطا کنیم و از همه جریانات سالم دعوت شود که به صورت کارشناسی شده با هم ملاک ها را معین و مصادیق را مشخص کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی تاکید کرد: امروز جوانان در کشورهای غربی از خواب غفلت بیدار شده اند و به عنوان عدالت طلبی در مقابل سلطه های آن چنانی و شکنجه ها و صهیونیست می ایستند و بد است که در کشور ما هر کس بر اساس سلیقه و هوای نفس صحبت کند.

وی در پایان گفت: دنبال نفس و حوایج خود نباشید و ببنید جامعه برای روسفید شدن و رشد کردن و رسیدن به تمدن اسلامی چه نیاز دارد و در این چند ماهی که تا انتخابات باقی مانده به صورت کارشناسی شده حرف بزنیم و بدانید وحدت راه خدمت به اسلام است.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *