خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: رای ناجور بر روی همه مسائل اثر می گذارد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: رای ناجور بر روی همه مسائل اثر می گذارد

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه دشمن به دنبال جلوگیری از تشکیل دولت و جامعه اسلامی است، گفت: انقلاب اسلامی این اختیار را به مردم داده که اسرائیل و انگلیس و دشمنان بشر بر آنان مسلط نباشد و خیلی عجیب است که رای ناجور می دهیم و به گردن انقلاب می اندازیم.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز(۲۰ آبان) در دیدار با اعضای هیات نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی اظهار داشت: مکرر شنیده ایم که انقلاب اسلامی تا وصول به اهداف پنج مرحله دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه گفت: اصل انقلاب تا پیروزی، تشکیل نظام و قانون اساسی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی از جمله این مراحل است و باید به تمدن اسلامی برسیم و با دید کارشناسی زمانی می رسیم که این مراحل را پشت سر بگذاریم به اسلام حقیقی عملی خواهیم رسید.

وی ادامه داد: اینکه به آن نمی رسیم به این دلیل است که در دولت اسلامی گیر وجود دارد که دو لایه دارد و یک لایه مربوط به دشمنان بیرونی است که با کارشناسی صحیح می دانند که اگر اسلام عملی به عنوان تابلو در جهان قرار گیرد این مردم زجردیده و ظلم دیده و تشنه حقیقت در سراسر جهان به سمت اسلام خواهند رفت‌.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی بیان کرد: همه راه ها به جز راه اسلام بُن بست است و به یک ماه گذشته نگاه کنید که در دنیا چه می گذرد و امروز بدترین جنبندگان روی زمین با همه تجهیزات مانع می شوند که دولت اسلامی برای ما به وجود آید تا جامعه اسلامی را ایجاد کند.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه مدیران آگاه از جمله شهید رجایی، شهید مطهری و سردار سلیمانی را ترور می کنند، افزود: لایه درونی خودمان هستیم که از وجود یک دولت اسلامی مانع هستیم و انقلاب اسلامی انتخاب ها را به دست خودمان داد تا کشور را آباد کنیم و قدم بسیار بزرگی است و دنیا نتوانست مانع از آن شود.

وی ادامه داد: اما چهار سال فرصت داریم که یک نفر خدمتگذار چه در روستا چه در شهر و چه در ریاست جمهوری یا مجلس انتخاب کنیم که بهترین در جهت اجرای اسلام با صداقت حرکت کند و فرصت کمی نیست؛ با کدام کارشناس امین مشورت کرده ایم و خودمان رقم می زنیم و آن وقت از صندوق رای کسانی بیرون می آیند که صهیونیست می گوید این جریان از ذخایر اسرائیل در ایران است.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی در ادامه گفت: اگر اشخاص را نمی شناسید جریانات را که می شناسید و در غیر این صورت از مواضع یک کارشناس امین و قوی استفاده کنید و رای ناجور بر روی همه مسائل اثر می گذارد، انقلاب اسلامی این اختیار را به مردم داده که اسرائیل و انگلیس و دشمنان بشر بر آنان مسلط نباشد، خیلی عجیب است که رای ناجور می دهیم و به گردن انقلاب می اندازیم و باید یک قدم برداریم و دولتی را انتخاب کنیم که اسلام را پیاده کند.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی در پایان خاطرنشان کرد: امروز دولت سیزدهم قدم های موثری برداشته است اما هنوز برخی افراد با آن همراه نیستند و خمیازه می کشند و بدانید شرط موفقیت این است که دولت به معنای عام یعنی قوای سه گانه همراه با مردم عزیز در جهت مراحل نوین حرکت کنند، روی این امانت بزرگ حساس باشید و کوچکترین سهل انگاری در خیر و یا شر سرنوشت مردم شریک خواهید بود.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *