خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: جامعه بشری از ظلم و وحشی گری های بین المللی رنج می برد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: جامعه بشری از ظلم و وحشی گری های بین المللی رنج می برد

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه بشر امروز به صورت فراگیر از نظام ستمگر و وحشی گری بین الملل رنج می برد و باید تغییر یابد؛ گفت: در غیر این صورت هیچ نوع سلامت تن، روان، فرهنگ و فکری برای بشر وجود نخواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز (۱۷ آبان) در دیدار با مدیرعامل بیمه سلامت کشور اظهار داشت: دغدغه مریض، درمان بیماری اش باشد اما از جهت تامین مالی کمک شود تا دغدغه جداگانه نداشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: مسئله سلامت بخشی از آن انواع بیماری های تن است و گاهی بیماری روان و گاهی هم به خاطر عکس العمل متقابل تن و روان با هم دارند بیماری های روان تنی رخ می دهد؛ این بیماری ها هم تعریف شده است و متصدیانی دارد و یک نوع بیماری دیگر وجود دارد که به نام بیماری فکری است.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی ادامه داد: امیدواریم نظام وحشی گری بین الملل تغییر کند و سهم هر یک از این ها به عنوان سلامت برای جامعه بشری زمان اجرا پیدا کند. بشر امروز به صورت فراگیر از این بیماری ها رنج می برد و نمی گذارند بشر راحت باشد؛ این بچه های مظلوم فلسطین با یک میکروب دارند جان خود را از دست می‌دهند؟

وی عنوان کرد: بسیاری از مسائل می تواند در سلامت انسان نقش داشته باشد از جمله می توان به انواع و اقسام خوراکی ها، مسائل نفسانی اشاره کرد، باید نظم جهانی تغییر کند تا بشر به یک سلامت قابل تعریف برسد در غیر این صورت همین موضوعات را خواهیم دید و هر جا ضعفی باشد مثل گرگ درنده حمله می کند به ۵۰ کشور بعد از جنگ جهانی دوم بی دلیل وارد شده اند و میلیون ها انسان را از بین بردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان خاطر نشان کرد: ۷۵ سال است کشور فلسطین را اشغال کرده اند و تصمیم ها را وتو می کنند تا مردم را از بین ببرند و هر کسی باید جهت تغییر نظام ستمگر بین المللی قدمی بردارد تا بشر به سلامت برسد در غیر این صورت سلامت تن، روان، فرهنگ و فکری نخواهد داشت.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *